Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med-fynboer...

Dette kan virke som en reklame, men jeg mener det nu som lidt information til dem der er mobile og har lyst til en "anden" oplevelse, end dem vi kender i Odense og på Fyn :)

https://annoncelight.dk/showad/202311

- Kan man kører til Middelfart, kan man lige så godt fortsætte 5 km og få en tur ud over det sædvanlige og med to gudesmukke babes fra Thailand!

Det skal siges jeg har nydt mine "behandlinger" i Odense og Brylle - Men som jeg kan forstå på mange af de kommentarer fra folk her på øen, så sukker vi lidt efter nogle virkelig sprøde thai babes der enten er, eller virker unge/yngre :) Ann & Bee (i min optik) opfylder netop disse to krav, så for mig virker en tur over broen som et rigtig godt alternativ, hvis og når der skal kræses lidt for en tur i "Østen" ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
shinji skrev, for 3 timer siden:

Hvem er hende uden den røde streg over øjnene ?

 

Og ligger det diskret eller meget åbenlyst ?

Det er Ann uden det røde.

Nej, det ligger ikke særlig diskret, men jeg kender ingen i Fredericia, så jeg er ligeglad.

Man skal ikke komme der for massagens skyld, men resten er der ikke noget at klage over, måske bortset fra prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil så lige sige, at Nakhon Sawan på Østre Stationsvej har fået en hjælper, der hedder Jenny, hun skulle komme fra Fredericia.

 Hun giver en rigtig god massage, hvad hun tilbyder ud over det, må I selv finde ud af, men et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...