Hop til indhold
F4k

Nogle der har prøvet denne unge pige i Aalborg C

Recommended Posts

F4k skrev, for 2 timer siden:

Faldt over denne på AL.

https://annoncelight.dk/showad/182529

Nogen der har været der?

Ja, jeg har været der. Hun kander sig nymfen Anni og er tidligere anmeldt herinde. Hun skriver hun har timeglasfigur. Det er vist et fortolkningsspørgsmål, for i min verden er timeglas noget med en smal talje. Anni er en del overvægtig og har form som sådan. Hun omtaler sig selv som blowjob's ukronede dronning, heller ikke her er jeg enig. Det var ganske middelmådigt. Endvidere er hun temmelig uengageret, og det hjælper ikke på stemningen med det minutur hun stiller ved hovedgærdet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
BennyBom skrev, for 1 time siden:

 og det hjælper ikke på stemningen med det minutur hun stiller ved hovedgærdet..

Måske er hun ved at koge et æg? ;-)

... Men på den mere seriøse side, det ville sgu også tage lysten fra mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Mester75 skrev, for 19 timer siden:

Måske er hun ved at koge et æg? ;-)

... Men på den mere seriøse side, det ville sgu også tage lysten fra mig. 

ok du har været heldig eller uheldig at få en aftale og være sammen med hende det har jeg ikke haft held til endnu hun er så underlig vil godt sms med en men der kan man ikke bestille en tid der skal man ringe hende op og gør man det er der så bare en telefon svarer på hvis man er så heldig nej hende gider jeg ikke bruge mer tid på så hun bor ikke i den  lejlighed skriver hun det er en hun har  lånt og hendes ven skulle også være i nærheden så du noget til ham da  du var der og er det et ok sted hun har der i Øgade kvarteret i  Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende.

Ja hun er noget overvægtig, men det gjorde hun også opmærksom på i telefonen. Hun ville gerne have man ringer, så hun kan se ud af vinduet om du er en hun vil have besøg af. 

Der var intet ur da jeg besøgte hende, så de 10 minutter blev nærmere en halv time. Hun er sød og rar at snakke med. Alderen skal nok passe.

Jeg kan anbefale hende, hvis man er til en frodig pige. Det er dog ikke lige mig, så jeg kommer ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...