Hop til indhold

Mangler værelse i eftermiddag....

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Tak for svar

Har prøvet, men pigen vil ikke gå ind på et bordel... damn. Tak for svar.

Så leder stadig....

Til alles info efter jeg har støvsuget forummet og set en del ubesvaret spørgsmål om Pussygalores.dk.

Det er muligt at leje et værelse her på timebasis - Pris 300,- (Ring til hovednummeret)

Skrevet

du må gerne være her hvis i vil havde en tilskuer;)

Skrevet

Find da er billigt hotel på Vesterbro... Plejer jeg at gøre når jeg skal knalde sekretæren, Nebo, Astoria eller lignende kan ofte fåes til omkring 600-700... Der er selvfølgelig også Amager hotel, men deres senge er skod, de rykker fra hinanden når man knalder og pludselig er man røgnet ned på gulvet... 

Skrevet
  • Author

Super tak for konstruktive svar. 

Har desværre opgivet for i dag. 

Finder en jeg kan besøge i stedet

Skrevet

Ellers var der Wittrups Motel i Albertslund. Jeg har været der en enkelt gang, og det virker nemt og diskret.

Skrevet
Borende X skrev, for 16 timer siden:

Ellers var der Wittrups Motel i Albertslund. Jeg har været der en enkelt gang, og det virker nemt og diskret.

Ja de er også billige... Har dog aldrig brugt det, for kommer ofte på Dinneren og spiser med kæresten, så magter ikke nogle underlige øjne :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.