gotu2 49 Skrevet 7. September, 2016 Hej Efterlyser et bud på et værelse. Skal bruge det en times tid til lidt leg. Har prøvet nedenstående, men de er desværre er optaget. www.legelejlighedvalby.dk og http://www.legelejlighed.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skelund 165 Skrevet 7. September, 2016 Prøv Pussy Galores 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gotu2 49 Skrevet 7. September, 2016 Tak for svar Har prøvet, men pigen vil ikke gå ind på et bordel... damn. Tak for svar. Så leder stadig.... Til alles info efter jeg har støvsuget forummet og set en del ubesvaret spørgsmål om Pussygalores.dk. Det er muligt at leje et værelse her på timebasis - Pris 300,- (Ring til hovednummeret) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slamberten 99 Skrevet 7. September, 2016 Har brugt PG et par gange...det fungerer rigtig fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Red25 44 Skrevet 7. September, 2016 du må gerne være her hvis i vil havde en tilskuer;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 7. September, 2016 Find da er billigt hotel på Vesterbro... Plejer jeg at gøre når jeg skal knalde sekretæren, Nebo, Astoria eller lignende kan ofte fåes til omkring 600-700... Der er selvfølgelig også Amager hotel, men deres senge er skod, de rykker fra hinanden når man knalder og pludselig er man røgnet ned på gulvet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gotu2 49 Skrevet 7. September, 2016 Super tak for konstruktive svar. Har desværre opgivet for i dag. Finder en jeg kan besøge i stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. September, 2016 Ellers var der Wittrups Motel i Albertslund. Jeg har været der en enkelt gang, og det virker nemt og diskret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 8. September, 2016 Borende X skrev, for 16 timer siden: Ellers var der Wittrups Motel i Albertslund. Jeg har været der en enkelt gang, og det virker nemt og diskret. Ja de er også billige... Har dog aldrig brugt det, for kommer ofte på Dinneren og spiser med kæresten, så magter ikke nogle underlige øjne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg