Hop til indhold
gotu2

Mangler værelse i eftermiddag....

Recommended Posts

Tak for svar

Har prøvet, men pigen vil ikke gå ind på et bordel... damn. Tak for svar.

Så leder stadig....

Til alles info efter jeg har støvsuget forummet og set en del ubesvaret spørgsmål om Pussygalores.dk.

Det er muligt at leje et værelse her på timebasis - Pris 300,- (Ring til hovednummeret)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Find da er billigt hotel på Vesterbro... Plejer jeg at gøre når jeg skal knalde sekretæren, Nebo, Astoria eller lignende kan ofte fåes til omkring 600-700... Der er selvfølgelig også Amager hotel, men deres senge er skod, de rykker fra hinanden når man knalder og pludselig er man røgnet ned på gulvet... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers var der Wittrups Motel i Albertslund. Jeg har været der en enkelt gang, og det virker nemt og diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 16 timer siden:

Ellers var der Wittrups Motel i Albertslund. Jeg har været der en enkelt gang, og det virker nemt og diskret.

Ja de er også billige... Har dog aldrig brugt det, for kommer ofte på Dinneren og spiser med kæresten, så magter ikke nogle underlige øjne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...