Hop til indhold
Ferdinand

DEBUTANT-GANGBANG i Vejle den 13. sept. med danske Helena på 20 år - anal og sex uden gummi

Recommended Posts

Gad vist hvor mange der kommer, og hvor mange vil bolle hende uden gummi.  Så vil jeg gerne være den første, hader at stikke min kurfyrstelige kongepik i en skede fuld af sperm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, 1 time siden:

Gad vist hvor mange der kommer, og hvor mange vil bolle hende uden gummi.  Så vil jeg gerne være den første, hader at stikke min kurfyrstelige kongepik i en skede fuld af sperm.

tja, det er jo et godt spørgsmål - jeg oplever lidt at de GB's som jeg har deltaget i hvor pigen tilbyder uden kondom, at det ca er 50/50 - men jeg synes også der er tibøjelighed til at fyrene hellere vil sprøjte på pigerne end i dem - og ellers særligt i munden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke mange kommentar nu.... det gik vel som forventet....??

 

Synd at der er nogle der kun tænker på profrit... i stedet for at sige nej til de unge piger...  jeg vil sku nødig have 20 kvinder i 4 timer.... hehe...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
mand38 skrev, for 21 minutter siden:

 jeg vil sku nødig have 20 kvinder i 4 timer.... hehe...

Jeg vil gerne have 20 kvinder i 4 timer :)

line them up!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke den samme pige (bagmænd), som der var så meget skriveri om tidligere: GANGBANG i ÅRHUS med 20 årig petit debutant 1. sept?

Den unge pige, som var presset og ikke kunne lide det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 1 time siden:

Er det ikke den samme pige (bagmænd), som der var så meget skriveri om tidligere: GANGBANG i ÅRHUS med 20 årig petit debutant 1. sept?

Den unge pige, som var presset og ikke kunne lide det!

Det er de samme bagmænd som også står bag dette Gangbang;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil gerne have 20 kvinder i 4 timer :)

line them up!

.... og du kan dæleme også ordne dem , med det konge-lem du render rundt med.

Aldrig har jeg da set magen til "paddehat" - de får sku da trækspor hele vejen op igennem vagina ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 2 timer siden:

Er det ikke den samme pige (bagmænd), som der var så meget skriveri om tidligere: GANGBANG i ÅRHUS med 20 årig petit debutant 1. sept?

Den unge pige, som var presset og ikke kunne lide det!

Man er ikke tvivl om hvordan de bagmænd kører deres forretning ;) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke særlig godt.... hun kunne ikke klare det, og måtte stoppe efter ca. 1 time.  hun havde taget hullerene for fulde...hehe

 

Efter var hun nok blevet lokket af en stor fed tegnedreng... tror ikke hun får en skid for det når hun melder fra...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Fra velunderrettede kilder har jeg hørt, at hun var dårlig en uge i forvejen af influenza. Hun var stadig svækket da dagen oprandt, men insisterede på at gennemføre.

Hun skulle efter sigende været blevet spurgt indtil flere gange og helt op til GB start, om ikke det var bedre at udsætte / aflyse. Men det afslog hun.

Hun meddelte kort at hun nu var rask !

Os der har prøvet en hård influenza ved godt, at den kan godt føles ovre, men efterveerne stadig sidde i kroppen, som en slags træghed. Og kræfterne slipper op, længe før man selv tror det.

Mit bud er, at hun har været så opsat på at gennemføre seancen, at hun har overvurderet sin egen formåen og har måttet "komme til kort" under vejs.

Jeg har tillige hørt, at hun har anmodet om at få et nyt GB. Men det er så vidt jeg kan forstå blevet sat på hold indtil videre ....

I min verden giver ovenstående bedre mening i denne sag, som på alle måder og for alle involverede ikke er noget ønske senarie ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Krone skrev, den 13/9/2016 at 16:48:

Det er de samme bagmænd som også står bag dette Gangbang;)

Tirsdage og torsdage  kl 10-14 i Vejle er altid samme bagmænd. 

Eller hvordan er det nu det er,   @Ferdinand  ? :)   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afsporing, igen, igen eller er det igen igen som ulven sagde/siger : http://biblioteksvagten.dk/single_question.asp?quid=150024:391c8ca7-13dc-b634-09cd-f02a73d5802c

 

Bagmand : person der står bag eller styrer en begivenhed, en organisation el.lign., evt. skjult for offentligheden ofte i forbindelse med kriminalitet ... ... næææ vel ikke , men 

GP tjaa : https://da.wikipedia.org/wiki/Prostitution

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, 1 time siden:

Afsporing, igen, igen eller er det igen igen som ulven sagde/siger : http://biblioteksvagten.dk/single_question.asp?quid=150024:391c8ca7-13dc-b634-09cd-f02a73d5802c

 

Bagmand : person der står bag eller styrer en begivenhed, en organisation el.lign., evt. skjult for offentligheden ofte i forbindelse med kriminalitet ... ... næææ vel ikke , men 

GP tjaa : https://da.wikipedia.org/wiki/Prostitution

Altså.. Jo, vel nok? #person der står bag eller styrer en begivenhed# 
Han står jo bag GB'et?(arrangere det) Og v. økonomisk fortjeneste er det naturligvis også ulovligt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om du har indsigt i, at der er en økonomisk fortjeneste eller er det bare noget du tror eller tænker, at sådan er det  ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, for 3 minutter siden:

Det lyder som om du har indsigt i, at der er en økonomisk fortjeneste eller er det bare noget du tror eller tænker, at sådan er det  ?? 

Hejsa, nej det skriver jeg ikke at der er! 
(Selvom adskillige piger herinde, der både har deltaget i hans GBs og er blevet tilbudt at deltage i has GBs, siger at han tager en del af pengene. Nogle har beskrevet det som fair, andre som "grotesk" men dem om det)

Jeg kommentere bare på din kommentar, om at han ikke er "bagmand", og så sætter du definitionen ind, der beskriver præcis dét han gør, hvor til der også er tilføjet "ofte i forbindelse m. kriminalitet", derfor skriver jeg, at det er ulovligt, hvis der er økonomisk gevinst på ved det.. Jeg dømmer ikke, jeg retter dig bare!


 (..at han så afholder GBs med meget unge, i nogle tilfælde påvirkede, piger, uden kondom DÉT dømmer jeg, fy for pokker et s...)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Hybris skrev, den 15/9/2016 at 19:30:

hun har anmodet om at få et nyt GB. Men det er så vidt jeg kan forstå blevet sat på hold indtil videre ....

de bagmænd de bagmænd ,altså...

godt at vi andre kan skelne svin fra perler og holder os væk fra bagmænd og andet kryb...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jammen du kommer igen ud af kontekst, nu drager du  dette ind  og ud af en debat                                                                                                                                                 

 (..at han så afholder GBs med meget unge, i nogle tilfælde påvirkede, piger, uden kondom DÉT dømmer jeg, fy for pokker et s...)

Hvor har du det fra , at de f.eks er påvirkede, har du været der ? , eller er det noget du har hørt fra nogen der måske har været der , er det rygter  eller  ?? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...