Hop til indhold
ChoosyVery

Giulia, Finkenstrasse 6, Flensburg

Recommended Posts

Jeg besøgte Giulia i weekenden: http://www.fair-girls.com/profile/21734#

For det første er det hende på billederne. Der står i annoncen, at hun er 165 cm høj, men jeg vil skyde på at hun er lidt mindre. Altså et lille nips, dejlig fast fin ungpigekrop og pæne bryster, kønt ansigt - et rigtigt "naboens datter"-look. Alderen på 20 år kan sagtens passe og så var hun sød ovenikøbet.

Jeg tog kun fransk (til 30 Euro), og fik gummi på hvorpå hun suttede vældligt fint og med en vis indlevelse. Jeg var dog så vanvittigt liderlig, at jeg kom på en rekordtid, der stort set svarede til prisen.

Men Giulia er faktisk rigtigt lækker, og hvis jeg får chancen, så vil jeg besøge hende igen - en halv times standardprodukt med sut og sex koster 50 Euro, og det vil jeg mande mig op til en anden gang.

Anbefales herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 58 minutter siden:

Jeg tog kun fransk (til 30 Euro),

Hvordan kunne du nøjes med det, når hun sådan nogle lækre ungpige-bryster, enhver mand ville drømme om at sutte på ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For det første havde jeg travlt og for det andet gik det faktisk ikke rigtigt op for mig hvor lækker hun var før hun var helt nøgen. Og derfor vil jeg også gerne komme igen for at rette op på fejlen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...