Hop til indhold
kingo40

Nara Thaimassage Vejle

Recommended Posts

hej folkens som alle nok ved er jeg meget glad for thai massage +det løse så var lige forbi ved Nara igen og det er både S, C og Linda der er der fortiden alle rigtig flotte og ved hvad de laver og så virker det som om de rent faktisk kan lide både og massager og FP og hold da kæft for en tur jeg fik med S denne gang sprang vi bare massagen over så var der mere tid til FP og hun bliver bare så liderlig at hun næsten ikke er til at stoppe igen dejlig pige og smuk nok den bedste thaipige jeg har mødt og det er efterhånden en del

sted 9-10

pigerne 10-10

massage 8-10

FP 12-10

så bare op på hesten drenge der er ingen tid at spille  

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej er der nogen der har været forbi og kan sige om de fortsat er der alle 3 piger for så vil jeg faneme prøve alle sammen på en gang her i denne weekendt

Del dette indlæg


Link til indlæg

DenGamle     8

  • FAKE ANMELDELSE, se venligst bort fra denne og andre af DenGamle's indlæg

Jeg er lige kommet hjem fra Nara Thaimassage og mødte her en "god" bekendt som jeg tidligere har haft fornøjelsen af i Havnegade dengang skrev jeg og det er ikke blevet dårligere tvætimod

Super oplevelse med Ae i Havnegade super fed oplevelse med en pige der virkelig nyder sit arbejde og med et smil på læben gør alt for at tilfredsstille en. 

Ae er i 20'erne med et på store dejlige bryster hendes massage er til den bløde side så har du rygproblemer er det nok ikke hende du skal opsøge derimod har hun nogle fingre der elsker at gå på opdagelse og specielt stjernen er et yndet mål også indenfor :-o hvis ønskes. 

Hendes mund var sulten så hun fik lov til at spise løs super frækt med deeptrout og slik af boller noget af det bedste jeg længe har prøvet hun kunne lide det og der var fræk øjnkontakt under hele forløbet. 

Det var uden regnslag og da jeg spurgte om hun gjorde det altid svarede hun at hvis hygiejne og kemi samt pris var ok.

Bagefter fik jeg en cola og et bad og blev lukket ud af bagdøren jeg fik et glimt af endnu en ung pige så er lidt i vildrede hvem jeg skal vælge næste gang :-)

 

 
 
  •  

 
Redigeret af Extinguisher
Fake anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...