Hop til indhold
syddjurs43

Søger efter kvinder +60 år i Jylland

Recommended Posts

Guest Julieman
syddjurs43 skrev, for 19 timer siden:

Hejsa herinde.

Ny bruger,

Er der evt nogle som har kendskab til en kvinde på 60+, og evt hvor man kan finde hende(Links el telefon)?

Der er moden Geisha på 63 men dog Nord for Ålborg

der er en og måske flere tråd om hende på Eg.

jeg ved ikke hvordan du kommer i kontakt med hende

hun annoncerer ikke så tit? Go tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sussi i Nr. Rind ved Viborg. Har annonce i EB om mandagen. Tlf.nr. til telefonsvarer begynder med 8669.

Hun er midt i tresserne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev inspireret af dit brugernavn og kom til at tænke på BBW quinde, som jeg besøgte for et par år siden... Den gang stod hun til at være 56, men jeg tænkte, hun godt kunne være ældre.

Jeg syntes nu ikke, hun var stor, som BBW antyder, men hun havde en dejlig krop og fik mig til at slappe af, og jeg nød i fulde drag, den time, jeg havde hos hende!

Det ligger langt ude på landet i en lille landsby, så jeg syntes egentlig, det var ret diskret, selvom der var huse tæt på...

Hun tager ikke telefonen, men skriver man en SMS, så får man svar efter lidt tid, kan være der går et par timer, men jeg har altid fået svar, og jeg har skrevet til et par gange senere, for at høre om mulig aftale, heller ikke noget problem!

Håber, du kan bruge mit indspark

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...