Hop til indhold

Recommended Posts

Var på udkik efter en god gang massage med mulighed for ekstra i Ålborg her til aften, men min søgen efter gode steder her på EG og på Annoncelight og Thailisten vest, syntes at begrænse mine muligheder lidt. Jeg har haft nogle rigtig gode oplevelser på thaisteder i hovedstaden og i Vejle, særligt har jeg flere gange fået helt eventyrlig lækker og fræk B2B. Jeg er altid interesseret i ordentlig massage først, og så er det andet afhængig af kemi mm. Jeg går aldrig efter døgnåbne klinikker eller andet som indikerer rendyrket bordel, og jeg har aldrig købt fuldpakke, men elsker store bløde bryster indsmurt i olie og B2B.

En del af udfordringen, synes at være overhovedet at finde et sted i Ålborg der kunne leve op til det, som havde åbent efter 20,hvilket var min tidligste mulighed pga. job. Efter nogen søgen rundt, prøvede jeg at ringe til Chok Dee på Vesterbro, da der var nogle lidt ældre tråde herinde, hvor hun fik ok andmeldelser. De havde åbent, selvom der står ar de lukker kl. 20 både på nettet og på døren. Igår gik jeg forbi ved 21 tiden, og der var alt mørkt.

Nå, men jeg drog afsted og blev mødt af en smilende lidt ældre (vel 45-50) kvinde i døren, men hun blev afløst af en yngre i massagerummet. Lille fuldfed model, men smilende. Kunne ikke et kvæk dansk og kun et eller to kvæk engelsk. Bestilte en times oliemassage, og ville vente med yderlig bestilling til jeg følte om det bar i den retning.

Massere kunne hun nu ikke, det blev til lidt trykken og smørren ind. Det gik hurtigt over i inderlår med tydelig interesse i at komme til noget mere, så jeg forsøgte at forklare at jeg mest var kommet for Thaimassage. Det forstod hun ikke rigtig, og jeg lod mig smøre ind, og efter en halv time havde jeg fået mig en halvkedelig olie-spiller til et 7-tal på den gamle karakterskala. 600 kr fattigere og skuffet forlod jeg bygningen. Gentagelsesfare: Lav.

Er der nogen derude med fingeren på pulsen i Ålborg som kan anbefale andre steder i den Nordjyske hovedstad ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser meget skidt ud i Aalborg pt. Har kørt til Randers i lang tid af samme grund for at besøge enten Cat eller Anny...sikker kort "næsten" hver gang. Kunne være godt hvis der dukkede noget tilsvarende op længere nordpå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773

Prøv Voerbjergvej. Fik et helt p er fekt blow i søndags. Ved ikke hvad hun hedder men hun var lige ankommet fra Tyskland. Rejser igen om en uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pj773 skrev, for 15 timer siden:

Prøv Voerbjergvej. Fik et helt p er fekt blow i søndags. Ved ikke hvad hun hedder men hun var lige ankommet fra Tyskland. Rejser igen om en uge. 

Hej PJ

Hvor er det henne?Jeg kan ikke se at der skulle være noget på Voerbjergvej på Thailisten Vest?

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
Nordlys12 skrev, for 6 timer siden:

Hej PJ

Hvor er det henne?Jeg kan ikke se at der skulle være noget på Voerbjergvej på Thailisten Vest?

På forhånd tak

De annoncerer i travbanen. Det er i Nørresundby. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
Pj773 skrev, Lige nu:

De annoncerer i travbanen. Det er i Nørresundby. 

Undskyld travbladet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...