Hop til indhold
Voksen mand

2 girls in Kolding

Recommended Posts

Hej eroguide

jeg har set de to sprøde piger Sofia og Petra der holder til i Kolding. Se dem på annoncelight ( søg overskriften) - det er min første post og har været på uden at logge på kan ikke lave links

Er der nogen der har erfaring med dem? De ser smukke og dejlige ud? Snyder de?

Vil meget gerne høre mere!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke selv besøgt dem, men mener Sofia tidligere har været i Vejle under navnet Adonia, som vidst har ret gode anmeldelser herinde. Prøv at søg efter hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Petra på et tidspunkt hvor hun var alene i Kolding ,sød pige som lever en rigtig god service.

Redigeret af Bolleman
manglede et ord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Petra igen i ugen der gik.

Valgte en halv time med blid sex til 800,-. Det var rigtig godt.Hun deltager gerne i al slags blid sex, kysser gerne. Tager du ikke initiativ så gør hun.

Hun er en dejlig, flot og indlevende pige der giver en dejlig GFE. Jeg forsøgte at få kontakt til hendes veninde, de er 2 piger ifg annoncen, men det lykkedes ikke.

Jeg har forsøgt det flere gange men kan kun få kontakt til Petra, men pyt for hun er også lækker at være sammen med. Er der andre der har erfaringer med de to her, eller andre frække unge piger i Kolding 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Voksen mand skrev, 1 time siden:

Hej

Er der nogen der ved om de er kommet tilbage eller om der er “andre nye” i lejligheden 

Du kan se min anmeldelse her - det er samme pige - blot med flere profiler.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...