Hop til indhold
Fyn67

Søger 4 mænd til SB event på Fyn

Recommended Posts

Jeg søger 4 mænd, som vil deltage en i fræk og hyggelig sex event, 5-kant kan man også kalde det, med en 22 årig super sød, fræk og dejlig SB.

Det vil foregå privat hos mig på Vestfyn og der forventes derfor en sober og ordentlig opførsel med forståelse for diskretion. Det vil foregå:

MANDAG DEN 19. SEPTEMBER KL. 20.30

For at alle er helt klar over, hvad idéen med dette er, så lige nedenfor lidt generel info:

Det skal ikke opfattes som et GB, men mere en afslappet hyggelig sex aften, hvor vi skal give hende en lækker og god oplevelse i en fortrolig og behagelig stemning. Samtidig skal vi mænd naturligvis også forkæles og man må selvfølgelig komme alle de gange, som man kan. Der vil være kolde vand og øl, hvis man holder en lille pause og trænger til at få tanket op. Der vil være mulighed for bad både før og efter - medbring dog selv håndklæder. Nedenfor er hendes grænser og hvad hun tilbyder:

- Ingen anal

- Ingen deep throat

- Sex er med kondom (bemærk! skal selv medbringes!!)

- Hun sutter dog gerne pik uden kondom

- Man må gerne komme i munden på hende og hun sluger.

- Man må gerne komme ud over hende - men ingen sprøjt i ansigtet

- Det må ikke gøre ondt = altså ingen hård sex - men selvfølgelig vil 4 mænd om hende blive lidt voldsomt og det er også helt okay.

- Hun kysser gerne

- 1.500 kr. pr. mand for ca. 2 timer.

Hvis du er interesseret, og jeg mener SERIØST interesseret, og du ved, at du rent faktisk også kan d. 19. september, så skriv en PB til mig med lidt info om dig selv, din erfaring med flerkanter og gerne et par billeder. Link/billeder på pigen sendes retur i PB. Flere har fået disse billeder i forbindelse med første opslag (se nedenfor) og det er altså stadig den samme pige.

 

Jeg har tidligere haft tilsvarende opslag (se nedenfor), men det blev desværre ikke til noget, som man kan læse i det opslag:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis I har forsøgt før, nogle har fået billeder 1 gang før, og det ikke blev til noget:

Hvad med at invitere de første 3 - 4, tilsyneladende seriøse mænd på en kop kaffe hos dig, hver for sig, eller flere, hvor de lægger 300 kr  hver.

Mændene tager risikoen for at tabe 300 kr, og I tager risikoen for at de ikke kommer hver og en, og lægger de sidste 1200 kr den 19 september.

Hvis mændene kan deltage den 19 september, burde de også kunne møde op med 300 kr en dag for inden, fra dags dato.

Mange vil nok være tilbageholdende med at indbetale på et oplyst kontonr, men hvis de kan møde op personligt, er det nok de færreste der vil frygte at nogen vil gøre sig så megen ulejlighed for at svindle sig til 3 - 4 x 300 kr

Det kunne være en måde at sortere i henvendelserne, for at kunne stå tilbage med de mest seriøse emner, uden at spilde tid på dem der ikke er seriøse.

Hvis det lykkes, jeres aften bliver en succes, og pigen får lyst til at prøve igen, så har I afprøvet en metode der virkede, og som alle så ved fremadrettet udgør præmissen for som mand, at kunne komme i betragtning til at deltage.

Held og lykke, og i håbet om at I ikke oplever for mange useriøse henvendelser.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejsenetværk

Tak for dit input  og ønske om, at vi får en succes med vores arrangement. Vi vil bestemt overveje, om vi skal gøre brug af dit forslag, når den første sortering er foretaget.

Mvh. Fyn67

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tillader mig lige, igen, at gøre opmærksom på dette arrangement, hvortil vi fortsat savner 1-2 seriøst interesserede. Skriv endelig en PB, hvis du vil vide mere, se billeder af pigen osv. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld mig, men det var da bedre at prøve at reklamere for jeres i øvrigt prisværdige arrangement under Sexevents. Det er stedet som folk læser. Jeg kom kun ved et rent tilfælde til at kigge ind i SB-sektionen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Fyn67 skrev, for 3 timer siden:

Tak for input Tommy. Det vil vi gøre næste gang

 

TommyHansen skrev, for 14 timer siden:

Undskyld mig, men det var da bedre at prøve at reklamere for jeres i øvrigt prisværdige arrangement under Sexevents. Det er stedet som folk læser. Jeg kom kun ved et rent tilfælde til at kigge ind i SB-sektionen.

Og endnu bedre hvis i kom til Kbh :))) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...