Hop til indhold
Peter-6

gb med Dejligpige1 (grace) 6. sep. i Vejle

Recommended Posts

Er kommet hjem efter et forrygende gb med denne lille lækre sag. gb blev holdt under trange kår i privat lejlighed. Tros sin unge alder kunne hun klare hele denne hoben af gode voksne mænd. Hun tabte ikke modet undervejs men opfordrede dem til at gå til den. med det resultat at hun vistnok blev øm i fissen til sidst. Så hun kom nok ikke i rideskolen den dag.      

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Ja jeg kan kun sige, at jeg havde gerne deltaget, dersom tiden havde været til det ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik indtryk af at der var en venteliste. Der er heller ikke meget ved at der er så mange på én gang. Jeg tror da hun kommer igen for hun har udtalt at det var en sjov oplevelse. Der kom en pige mere blot for at se hvad gb var for noget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter-6 skrev, for 13 timer siden:

Jeg fik indtryk af at der var en venteliste. Der er heller ikke meget ved at der er så mange på én gang. Jeg tror da hun kommer igen for hun har udtalt at det var en sjov oplevelse. Der kom en pige mere blot for at se hvad gb var for noget.

 

ja du har ret i at der var venteliste - der var en enkelt som ikke fik samlet flasker hurtigt nok ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...