Hop til indhold

Recommended Posts

Efter mere end 25 år med GP er der vel en halv snes stykker, der står tydeligt, som utroligt velskabte og/eller søde kvinder (og ofte også med en god sex-oplevelse).

I dag kom der endnu en til den lille flok, idet jeg besøgt Paula fra Colombia i Arnborg. http://side6.dk/resultatside/?q=venuslovers

Det er pigen på fotos !! Kom fra morgenstunden og hun åbnede døren iført pink jogging-bukser, mens hun med den ene hånd dels prøvede at dække de lækre store og naturlige d-skålsbryster, dels prøvede at ordne sit sovehår. Så var jeg solgt :-) Sød og smilende og fejlfrit engelsk. 700 for DK+Fr skiftede hænder.

 

Hun er ikke så høj, men har - hold da op - en voldsomt lækker krop - slank og med bryster og bagdel ud over gennemsnittet. Glad for at blive rørt - før og under akten. Årets flotteste Q for mig :-)

Detaljerne holder jeg mellem hende og jeg. 

Hun er der 10 dage endnu. Stedet er helt ugenert og parkering ligeså.

Gentagelse - helt klart, hvis jeg når på de kanter igen.

____________

I det hele tager er der jo mange GP i det område: Arnborg, Ejstrupholm, Klovborg, 2x ved rundkørslen Bredsten Landevej og endnu mere af samme vej om øst.

En sand overflod hvis man kommer fra et udkantsdanmark, hvor GP er en mangelvare :-)

D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25
deerhunter skrev, for 3 minutter siden:

sand overflod hvis man kommer fra et udkantsdanmark, hvor GP er en mangelvare

Hvor er det en mangelvare..)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er lidt svært at forstå hvis de bryster skulle være ægte - er du sikke på det??

 

Redigeret af Extinguisher
ingen billeder du ikke har copyright til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billede 6 ligner den kvinde, jeg var sammen med.

Men det er jo bare med at komme afsted, inden fuglen flyver til varmere himmelstrøg eller måske bare til Holsted igen :-)

D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
deerhunter skrev, for 8 timer siden:

Billede 6 ligner den kvinde, jeg var sammen med.

Men det er jo bare med at komme afsted, inden fuglen flyver til varmere himmelstrøg eller måske bare til Holsted igen :-)

D

Betyder det at hun havde dusk på? Et klart plus for mig i så fald :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...