Hop til indhold

Recommended Posts

Har i dag været en tur forbi Courtisan Lady, til en omgang lækker massage og lidt til. Jeg havde i forvejen læst flere anmeldelser af hende herinde, og havde luret lidt om hun snart var på de Københavnske kanter, da hun før holdt til i Jylland, men hun er nu fastboende i Kbh, iøvrigt i lækre nye og lyse omgivelser, med mulighed for brug af bad både før og inden seancen. Allerede da jeg ankom blev jeg virkelig positivt overrasket, hun er imødekommende, smilende, og man føler sig fra første færd i trygge hænder. Hun har et værelse indrettet som klinik, stearinlys og dæmpet musik er tændt når man træder ind, og man kan afklæde sig uforstyrret og lægge sig på briksen, og hengive sig til (i mit tilfælde) 60 min afslapning. Massagen var skøn og tilpas, for mig ihvertfald, og man mærker at der er rutine i hænderne,- hun småsludrer i starten, hvilken jeg fandt hyggeligt,- men efterhånden som massagen bliver af mere intim karakter bliver der ikke sagt så meget mere, og resten af kropsmassagen foregår uden al for megen snak. Slutteligt, vender man sig om på ryggen hvor der afsluttes med intimmassage til udløsning, også her er man ikke i tvivl om at hun er en pige som kan sit håndværk, om man så må sige,- lækkert sensuelt og nærværende, og samtidig er hun smuk, fræk og har en gudeskøn krop. Hvis jeg slutteligt skal finde noget at sætte en finger på, er det at hun ikke tilbyder en lidt mere sensuel påklædning, eller bedre endnu nøgenhed,- når det så er sagt, så var det stadig en positiv, lækker og sensuel oplevelse, som klart skal gentages,- så hvis i lige står og mangler en omgang forkælelse, som er lidt mere end massage, men noget mindre end sex...så smut forbi Courtisan Lady,- det vil i kke fortryde.

Jeg fandt hende på Annoncelight, men hun kan også fanges på sin hjemmeside courtisan.webs.com

Redigeret af Gisma

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tilslutter mig 100% anmeldelsen. Og ja, bare hun tilbød mere, men sådan er det. 

Jeg kommer også igen i dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere gange på hendes sted i Jylland, og hun er en rigtig dejlig massøse. Kan kun give Gisma ret. Jeg havde selv den samme oplevelse af hende. Sød, naturlig og utvungen small talk i begyndelsen, og stille indlevelse som det skred frem. Skøn massage og da jeg havde på forhånd forklaret hende, at jeg som regl er 'lidt hurtig på aftrækkeren',  så får jeg hver gang en intim massage i første kvarter af timen, og endnu en til afslutning. Vær sød mod hende - der er ikke mange af hendes slags. NB. Hun giver kun massage og svensk. Og hun er nydelig påklædt og der er vist ikke mere at komme efter end det. Så hvis man vil have B2B, vil røre under vejs eller satser på mere, skal man nok andre steder hen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hallo de herrer..

jeg kan kun give jer ret i at massagen er dejlig, mennnnnn.. I glemmer lige st fortælle, at billederne ikke er ægte af hende.. Og gude skøn krop, hvad er det lige i sammenligner med....  Den er ok, men gudeskøn, langt fra...

jeg vil give stedet 10/10, alm massage 9/10.. Intim massage 7/10, så god var den heller ikke.. Pigen 6/10.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrXX skrev, for 19 timer siden:

Nogen der har besøgt pigen her på det sidste ?

Hun er flyttet tilbage til Jylland.

Hendes koncept var ellers virkelig godt - og massagen i særklasse.

/T

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...