Immergeil75 0 Skrevet 5. September, 2016 Hej venner jeg skal på arbejdsbesøg i Rotterdam, og vil høre om nogen kender gode steder? Prisen skal selvfølgelig være rimelig, og pigerne må gerne være i et bredt udvalg. Kunne godt tænke mig at prøve et flatrate sted, hvis det findes. Findes der et kvarter, hvor det meste er samlet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 5. September, 2016 Rotterdam har ikke et red light district som mange andre byer i Holland. Har selv været i Rotterdam nogle gange og fundet det svært at finde gp'er der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latino 49 Skrevet 5. September, 2016 Immergeil75 skrev, for 3 timer siden: Hej venner jeg skal på arbejdsbesøg i Rotterdam, og vil høre om nogen kender gode steder? Prisen skal selvfølgelig være rimelig, og pigerne må gerne være i et bredt udvalg. Kunne godt tænke mig at prøve et flatrate sted, hvis det findes. Findes der et kvarter, hvor det meste er samlet? Der masser af steder i Rotterdam og private piger. kinky.nl er din ven. Brug Google Chrome så kan den oversætte for dig. De fleste piger taler engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg