Hop til indhold

Kneppenet.dk

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har erfaring med dette SITE

Virker, måske lidt for meget som "kun" en moneymaker for bagmænd, men har aldrig som sådan hørt om det ??

Skrevet

Alle de tegn der skal være der... er der. 

1. Siden forhindre dig i at lukke den, med en dialog.
2. Efter at have været inaktiv i 30 sekunder, kommer der en modal pop-up med et super tilbud
3. Den fortæller mig hvor jeg er (baseret på min IP) og lover der er masser af piger fra min egn. (udover det helt forkert... men VPN)
4. Kneppenet.dk - Hvem ville tage det seriøst - Fucknet måske, men kneppenet... nej vel :) 
5. Deres "salgs side" appellere kun til mænd, men de ved endnu ikke hvilket køn du har.

Konklusion, svindle, falske profiler og penge ud af vinduet. 

Og så tillader de sig tilmed at være dovne omkring deres salgmetode... skammeligt - det både har og kan jeg gøre noget bedre :) 

Redigeret af Sparkster

Skrevet

man bør selv danne sig et indtryk, ud fra de informationer der er til rådighed. Intet skrevet er pr. automatik sandheden. Jeg ved hvad jeg tænker ;)

https://dk.trustpilot.com/review/kneppenet.dk

Skrevet
Tass skrev, Lige nu:

man bør selv danne sig et indtryk, ud fra de informationer der er til rådighed. Intet skrevet er pr. automatik sandheden. Jeg ved hvad jeg tænker ;)

https://dk.trustpilot.com/review/kneppenet.dk

Det siger alt om trust pilot at de alligevel har en rating på 4.5..

Skrevet
Mester75 skrev, Lige nu:

Det siger alt om trust pilot at de alligevel har en rating på 4.5..

Bl.a. deraf min foregående udtalelse :)

Skrevet

Hvis de nu køber et abonnement kan de få deres score op på 7.5 i løbet af 24 timer ;)

Skrevet
Sparkster skrev, 1 time siden:

Hvis de nu køber et abonnement kan de få deres score op på 7.5 i løbet af 24 timer ;)

tumblr_n2i0ylx9Lk1tq4of6o1_400.gif

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.