Hop til indhold
Guest Nyder

Vildkatten Aarhus N

Recommended Posts

Guest Mester75
jensen6 skrev, for 28 minutter siden:

Har ikke været der, men blev også nysgerrig!

Spændende men mon ikke det er en Trold?

Hun har været på AL længe, så det er en vedholdende troll. Tror du kan finde et par anmeldelser, hvis du søger her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg har besøgt hende for et lille års tid siden, til et blow kun.

ok blow med slug, men ikke 600 kr værd som hun tager nu, men hun ser noget slidt ud, mangler lidt tænder,  og vil nok være en gadepige hvis vi havde sådan nogle her i byen.

prøvemanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Nyder skrev, for 37 minutter siden:

Måske det bare er mig men syntes nu ikke der er nogen anmeldelser

Jeg fandt denne tråd. Personligt ville jeg holde mig væk, ud fra det som står i den tråd jeg linker. Men skriv gerne en anmeldelse, hvis du besøger hende. 

Redigeret af Mester75

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nyder
Mester75 skrev, for 43 minutter siden:

Jeg fandt denne tråd. Personligt ville jeg holde mig væk, ud fra det som står i den tråd jeg linker. Men skriv gerne en anmeldelse, hvis du besøger hende. 

Hej Mester75

Jeg tænker nu at jeg følger dit råd og holder mig væk 

men tak for din reserch 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Det med pillerne kan jeg godt nikke genkendende til.

Det var dog i telefonen inden hun spurgte om en eller anden slags piller og så måtte jeg bruge hende og gøre som jeg ville, også filme.

Det blev ikke til noget!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
stivert skrev, 1 time siden:

Nogen der har taget mod hendes tilbud om en “spiller

Nej, vi havde jo ingen piller :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gutter. 

Ja hun er både slidt, brugt men også lidt småfrlk og pervers på sin egen måde. Egentlig lidt svær at forklare, men ikke desto mindre kørte jeg forbi for et par måneder siden til en spiller. Havde besluttet at uanset hvor dum og liderlig man kan blive i nuet var en spiller alt jeg kom efter, havde også kun 200 på mig :-). Det viste sig dog at det var de bedste  spenderede 200 kroner længe. Var der vel i 15 min. Hun suttede uden og sagde at min pik var dejlig stor og at hun blev helt liderlig og spurgte om jeg ikke ville kneppe hende med en dildo samtidig  jo jo hvorfor ikke ;-), det var sq frækt. Og det endte med at jeg rykkede den af i munden på hende og hun slugte det hele. Så helt ok oplevelse til de penge ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækFyr skrev, den 26/11/2017 at 14:40:

Hej gutter. 

Ja hun er både slidt, brugt men også lidt småfrlk og pervers på sin egen måde. Egentlig lidt svær at forklare, men ikke desto mindre kørte jeg forbi for et par måneder siden til en spiller. Havde besluttet at uanset hvor dum og liderlig man kan blive i nuet var en spiller alt jeg kom efter, havde også kun 200 på mig :-). Det viste sig dog at det var de bedste  spenderede 200 kroner længe. Var der vel i 15 min. Hun suttede uden og sagde at min pik var dejlig stor og at hun blev helt liderlig og spurgte om jeg ikke ville kneppe hende med en dildo samtidig  jo jo hvorfor ikke ;-), det var sq frækt. Og det endte med at jeg rykkede den af i munden på hende og hun slugte det hele. Så helt ok oplevelse til de penge ;-)

 

Tak for info. Det skal prøves ved lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...