Hop til indhold

Recommended Posts

Hej! Jag förlängde min weekend med en dag. En super weekend ska sluta super. Så åkte förbi Alia på sexy secret idag. Nej nu kör jag engelsk...

I have really written enough about her. Alia is one of the best piger I have ever met. Anywhere. She combines awesome looks with awesome action like very few. And she knows she is good... Kind of nice I did get to meet both Alia and Debbie White the same weekend. Two of my very favourites on the same trip. This hobby or lifestyle costs but quality usually has its price.

http://www.sexysecret.dk

But this anmeldelse is not about those top girls but the place. Since Alia started at sexy secret I have been there a couple of times. I have visited all major places in Köbenhavn och Storköbenhavn and you see very little about sexy secret. But the place is great. For me the place is important. I am buying a full fantasy. In this the environment plays in. I feel very relaxed at sexy secret and I find the rooms the best in Köbenhavn. Even beats Galores and Erotica that I find very pleasant rooms at. Especially Galores big room. Thumbs up to sexy secret. A super place in my opinion. The only minus is the shower. I always take a shower and it works but the shower is not top notch. You do not need a luxuryshower like mansion girls but I like a little space. The mansion girls shower is definately number one shower. But of course sometimes other action than showering can take place there.:-oNice temperature in the rooms at sexy secret. I am very positive about this place. I am glad Alia started there as I have had very nice times at sexy secret. 

Tack för ett fint sted!

hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry for the double post. My internet played tricks on me. 

Vid internetbrytningen mellan Helsingör och Helsingborg finns en magisk zon. Där tullen alltid står då en anmeldelse är skriven...:shock: /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
kattjakt skrev, for 1 time siden:

Hej! Jag förlängde min weekend med en dag. En super weekend ska sluta super. Så åkte förbi Alia på sexy secret idag. Nej nu kör jag engelsk...

I have really written enough about her. Alia is one of the best piger I have ever met. Anywhere. She combines awesome looks with awesome action like very few. And she knows she is good... Kind of nice I did get to meet both Alia and Debbie White the same weekend. Two of my very favourites on the same trip. This hobby or lifestyle costs but quality usually has its price.

http://www.sexysecret.dk

But this anmeldelse is not about those top girls but the place. Since Alia started at sexy secret I have been there a couple of times. I have visited all major places in Köbenhavn och Storköbenhavn and you see very little about sexy secret. But the place is great. For me the place is important. I am buying a full fantasy. In this the environment plays in. I feel very relaxed at sexy secret and I find the rooms the best in Köbenhavn. Even beats Galores and Erotica that I find very pleasant rooms at. Especially Galores big room. Thumbs up to sexy secret. A super place in my opinion. The only minus is the shower. I always take a shower and it works but the shower is not top notch. You do not need a luxuryshower like mansion girls but I like a little space. The mansion girls shower is definately number one shower. But of course sometimes other action than showering can take place there.:-oNice temperature in the rooms at sexy secret. I am very positive about this place. I am glad Alia started there as I have had very nice times at sexy secret. 

Tack för ett fint sted!

hälsningar A

det ser meget flot ud det sted men mega dyrt hold da op de er for dyrt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 21 minutter siden:

det ser meget flot ud det sted men mega dyrt hold da op de er for dyrt

Dyrt?

Jeg har været der tre gange og har betalt de priser, der er ret almindelige på københavnske klinikker., så med mindre din reference er østpiger til nærmest ingen penge, så kan stedet ikke kaldes dyrt. Til gengæld er jeg aldrig gået skuffet der fra.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
warmgun skrev, for 47 minutter siden:

Dyrt?

Jeg har været der tre gange og har betalt de priser, der er ret almindelige på københavnske klinikker., så med mindre din reference er østpiger til nærmest ingen penge, så kan stedet ikke kaldes dyrt. Til gengæld er jeg aldrig gået skuffet der fra.

Til Warmgun 

Du skriver Øst piger dem er jeg ikke til men thaipiger ja det er da mega dyrt at betale 1500 for 1/2 time  og se diverese tillæg for det ene og andet nej ikke noget for mig de giver ikke engang noget uden gummi jeg tænker på alm handjob eller fransk ude n

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, Lige nu:

Til Warmgun 

Du skriver Øst piger dem er jeg ikke til men thaipiger ja det er da mega dyrt at betale 1500 for 1/2 time  og se diverese tillæg for det ene og andet nej ikke noget for mig de giver ikke engang noget uden gummi jeg tænker på alm handjob eller fransk ude n

Hej du, pigerne har forskellige priser på sexy secret, så du skal spørge den enkelte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 54 minutter siden:

Til Warmgun 

Du skriver Øst piger dem er jeg ikke til men thaipiger ja det er da mega dyrt at betale 1500 for 1/2 time  og se diverese tillæg for det ene og andet nej ikke noget for mig de giver ikke engang noget uden gummi jeg tænker på alm handjob eller fransk ude n

Hvem koster 1500 plus tillægsydelser? Jeg er aldrig blevet drænet for mere end 1400 inklusive tillæg - det var mens Cassiopeia var hos Sexy Secret... Det er svært for mig at opfatte priserne som højere end hos mange andre danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vissa piger, i alla fall en pige..., på sexy secret har högre pris än standard,det vet jag. Men generellt tror jag de ligger i standardpris.

Hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så får at tegne det i sandet een gang for alle:

Hvad er den faste pris:

30 minutter med Alia inkl. tungekys med uden græsk (Yep, kendere vil vide hun har gjort det før)?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...