Hop til indhold
M51

Hygge..

Recommended Posts

M51 skrev, den 9/9/2016 at 19:53:

Så har jeg været der...man får fuld valuta for pengene..Sød og rar kvinde..

Kan du fortælle lidt om hendes udseende? ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
M51 skrev, den 9/9/2016 at 19:53:

Så har jeg været der...man får fuld valuta for pengene..Sød og rar kvinde..

Jeg skal lige love for, at 1200 for to timer er i den prisbillige ende! :-) Det er sjældent. Små bryster er ok med mig, men ser hun ellers godt ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du sikker på det ikke er fup for den adresse hun giver passer ikke helt.  Hun skriver 3b. Men hun bor i 3g når man søger på navn og adresse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er der andre end M51 der har været der?

Hun skriver CIM, er der superfransk?

Hvad yder hun ellers? Det kunne være dejligt med et par billeder - personligt synes jeg små bryster er frække, men hvordan er hun ellers?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vildmand

CIM er forkortelsen af Cum in mouth, oversat til dansk at du må komme i munden på hende.

Rubert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
M51 skrev, den 10/9/2016 at 08:55:

Omkring Grindsted +-..Men prøv at skriv til hende.Hun svare altid tilbage..

Har hun mobilnummer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare lige kort. Var der for 14 dage siden, og fik den helt store tur. Hun er klart nr. 1 ud af alle jeg har mødt (100++), når det gælder "value for money".

2 hele timer med alt hvad hjertet - og p...... - kan begære: dansk (med eller uden!), super/mega m. synk, slik, græsk, finger græsk og, og, ingen begrænsninger. 1200 all incl.

Hun er sød og venlig, men er selvfølgelig ikke ung og superstram. Ok krop, små bryster der stritter.

Har svært ved at komme 2. Gang, men hun ville ellers gerne prøve - selvom der næsten var gået 2 timer.... men jeg var HELT flad.

Redigeret af AK69
Skrivefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hrhamderbestemmer

Jeg overvejer også at stikke forbi til et besøg, det lyder som noget man næsten bliver nød til at prøve. 

Vil du evt. uddybe din oplevelse Thy1965, oplevede du også en oplevelse med alt hvad hjertet begærer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser dejlig alm ud og er en frisk og ren pige , nem og snakke med 

sexen er hun så absolut ikke fedtet med , gik derfra helt udmalket og udmattet 

kan virkelig anbefales herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thy1965 skrev, for 20 timer siden:

Hun ser dejlig alm ud og er en frisk og ren pige , nem og snakke med 

sexen er hun så absolut ikke fedtet med , gik derfra helt udmalket og udmattet 

kan virkelig anbefales herfra 

Hun virker nærmest skuffet, hvis man efter 2 timer siger stop!

Er enig i, hun er en sød kvinde, ikke en man vender sig om efter, men rigtig sød

Hun har noget med smerte, jeg er normalt blid over for en kvindes bryster, men hun bad mig klemme om hendes brystvorter og jeg kunne se og mærke, at det tændte hende.

Alt i alt, er klart en jeg kan anbefale, jeg har været der et par gange, eneste minus er en rigtig lang køretur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hrhamderbestemmer
Thy1965 skrev, den 12/11/2016 at 14:46:

Hun ser dejlig alm ud og er en frisk og ren pige , nem og snakke med 

sexen er hun så absolut ikke fedtet med , gik derfra helt udmalket og udmattet 

kan virkelig anbefales herfra 

 

Vildmand skrev, den 13/11/2016 at 10:59:

Hun virker nærmest skuffet, hvis man efter 2 timer siger stop!

Er enig i, hun er en sød kvinde, ikke en man vender sig om efter, men rigtig sød

Hun har noget med smerte, jeg er normalt blid over for en kvindes bryster, men hun bad mig klemme om hendes brystvorter og jeg kunne se og mærke, at det tændte hende.

Alt i alt, er klart en jeg kan anbefale, jeg har været der et par gange, eneste minus er en rigtig lang køretur

Det lyder som en oplevelse der bør prøves! Har skrevet med hende og hun virker umiddelbart til at være frisk på lidt af det hele, herunder også græsk og slug. Er det noget i kan bekræfte?

Desuden så har jeg søgt på krak på den adresse jeg har fået, og så fundet frem til en facebook profil ved at søge på navnet fra krak samt byen. Er der én der kan bekræfte uden at komme med detaljer at det er den rigtige person? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrhamderbestemmer skrev, for 33 minutter siden:

 

Det lyder som en oplevelse der bør prøves! Har skrevet med hende og hun virker umiddelbart til at være frisk på lidt af det hele, herunder også græsk og slug. Er det noget i kan bekræfte?

Desuden så har jeg søgt på krak på den adresse jeg har fået, og så fundet frem til en facebook profil ved at søge på navnet fra krak samt byen. Er der én der kan bekræfte uden at komme med detaljer at det er den rigtige person? 

Jeg vil ikke gå ind i hvem du har fundet!

Jeg vil bekræfte, at hun nok er med på stort set alt, slug gør hun med stor fornøjelse, græsk er jeg ikke til, men hun er helt sikkert med på det.

Gør dig klar på, at du kommer på en opgave, hun mener det med de 2 timer - og nok også gerne mere ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er flere der spørger til hendes udseende???  ikke rigtig noget som skriver om hun ser godt ud??? (kun få bemærkninger)

hvor gl. er hun?? hun skriver noget med 41 men det jeg har googlet mig frem til så ligner hun en noget ældre...? (hvis jeg er på den rette)

 

Redigeret af friskmus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...