Hop til indhold
Guest farvel25

Trans karolina Vojens spar jeres penge

Recommended Posts

Guest farvel25

Halløj..

Var et smut i Tyskland.  Men kunne ikke rigtig finde noget i Flensborg.. Men fandt trans Karolina på side6.dk fik hende i telefonen og stemme var lidt dyb.. og kunne høre hun/han prøvet og snakke som en dame..Men vi bliv enig om en halv time til den normal prise af 1000kr fint fint for mig... ; ) jeg kom til adressen godt ude på bøhhh lander ( Vojens ) ud af bilen og hade spise en viarga for hun/han så mandig ud på profilen.. døren bliv lukket op ( tak love for jeg spise en blå for det var den en fyr i dametøj ) men drejet om lidt så hurtig som jeg kom ud af bilen... han/hun råbet jeg skulle komme tilbage også vil jeg kunne få en omgang 500kr uden kondom. Så hoppet i bilen og smækket døren og låste den og hjulspænd ud fra huset..m så det var den mandag ... skulle nok ha betale de 1000kr men at han/hun råber at jeg kan få det til 500kr uden kondom gjord mig rigtig glad at jeg ikke kom ind og døren bliv lukket bag mig... så nu er jeg på vej hjem med 1000kr som brænder i lommen nogle ideer til hvor jeg kan køre hend. Jeg er på vej hjem til Grenå så et hus på vejen vil være dejligt måske Fredericia..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
farvel25 skrev, den 5/9/2016 at 14:52:

Halløj..

Var et smut i Tyskland.  Men kunne ikke rigtig finde noget i Flensborg.. Men fandt trans Karolina på side6.dk fik hende i telefonen og stemme var lidt dyb.. og kunne høre hun/han prøvet og snakke som en dame..Men vi bliv enig om en halv time til den normal prise af 1000kr fint fint for mig... ; ) jeg kom til adressen godt ude på bøhhh lander ( Vojens ) ud af bilen og hade spise en viarga for hun/han så mandig ud på profilen.. døren bliv lukket op ( tak love for jeg spise en blå for det var den en fyr i dametøj ) men drejet om lidt så hurtig som jeg kom ud af bilen... han/hun råbet jeg skulle komme tilbage også vil jeg kunne få en omgang 500kr uden kondom. Så hoppet i bilen og smækket døren og låste den og hjulspænd ud fra huset..m så det var den mandag ... skulle nok ha betale de 1000kr men at han/hun råber at jeg kan få det til 500kr uden kondom gjord mig rigtig glad at jeg ikke kom ind og døren bliv lukket bag mig... så nu er jeg på vej hjem med 1000kr som brænder i lommen nogle ideer til hvor jeg kan køre hend. Jeg er på vej hjem til Grenå så et hus på vejen vil være dejligt måske Fredericia..?

Hende har jeg mødt i pardisgade i Aarhus... og HAN var langt fra mig.. Conni var det.. vil ikke rigtig gå op til og starte med da der er en bio i samme hus.. kom op og ind men vil ha haft en time. Men fik en halv til for 600kr ikke noget jeg gør igen... han var sød og snakket lidt engelsk .. Men ingen bryster og man kunne se læbestiften bare var smidt hurtig på og små skægstubber..

Ingen trans til mig idag : /

 

Skriv enlig en PB om transer eller piger som man skal kigge forbi .. kommer over alt i dk 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...