Ridefyr

Lea i Bording

3 indlæg i denne tråd

Hej !

Sidste mandag besøgte jeg denne gudinde https://annoncelight.dk/showad/214077 og kan kun give hende alle de rosende ord, der findes indefor denne branche :-)

Nem at lave aftale med, og det aftalte blev overholdt. Ingen "fake-hed" af nogen art, billeder og tekst i annoncen passer med den vare hun leverer - og lidt mere til, hun sagde på et tidspunkt "jeg gør dette her, fordi jeg elsker sex......" 

Det er mit indtryk at hun lige er startet i branchen, så hun er ikke så rutineret i at modtage besøg. Det generede nu ikke mig, en buket blomster til hende tøede stemningen gevaldigt op.

Hun er en høj, flot pige, med store bryster.....det skal måske siges, at hvis man er til meget små thai-piger og den slags, skal man nok ikke komme til Lea som det første. Omvendt, hvis man kan lide en høj pige på 180 cm., med røv og bryster der passer til, så er det her et meget godt sted at være !

Den halve time vi havde til rådighed, gik alt for hurtigt, hun er sød, indlevende og ægte i sin væremåde. 

Jeg kan kun anbefale hende - og jeg vil meget gerne selv besøge hende igen. Vidste ikke hun ville komme igen efter en uge, da som beskrevet ovenstående, at hun dels er ny, dels vist ikke har nogen decideret vagtplan.

Pas godt på hende, kære venner ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu