Hop til indhold
Ridefyr

Lea i Bording

Recommended Posts

Hej !

Sidste mandag besøgte jeg denne gudinde https://annoncelight.dk/showad/214077 og kan kun give hende alle de rosende ord, der findes indefor denne branche :-)

Nem at lave aftale med, og det aftalte blev overholdt. Ingen "fake-hed" af nogen art, billeder og tekst i annoncen passer med den vare hun leverer - og lidt mere til, hun sagde på et tidspunkt "jeg gør dette her, fordi jeg elsker sex......" 

Det er mit indtryk at hun lige er startet i branchen, så hun er ikke så rutineret i at modtage besøg. Det generede nu ikke mig, en buket blomster til hende tøede stemningen gevaldigt op.

Hun er en høj, flot pige, med store bryster.....det skal måske siges, at hvis man er til meget små thai-piger og den slags, skal man nok ikke komme til Lea som det første. Omvendt, hvis man kan lide en høj pige på 180 cm., med røv og bryster der passer til, så er det her et meget godt sted at være !

Den halve time vi havde til rådighed, gik alt for hurtigt, hun er sød, indlevende og ægte i sin væremåde. 

Jeg kan kun anbefale hende - og jeg vil meget gerne selv besøge hende igen. Vidste ikke hun ville komme igen efter en uge, da som beskrevet ovenstående, at hun dels er ny, dels vist ikke har nogen decideret vagtplan.

Pas godt på hende, kære venner ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bidrage med et besøg hos LeaRose under et af hendes besøg i det nordjyske - og efter Lea er en Q ud over det sædvanelig, hun er all-in når det gælder modtagelse - hvor i mine øjne en perfekt krop med hendes højde, hendes ydelser er til ug+ med kryds og slange - er en rigtig kæle/tirre/pirre/kys/slikke kvinde, der virker til at nyde blide berøringer og giver sig fuldt ud! - trods 1 time, endte vi med at glemme tid og sted - fordi det var så godt set fra min side, at tiden løb fra os... men det er ikke Lea's skyld - og jeg garantere hun nok skal komme på min besøgs liste snart igen - fordi hun er TOP klasse inden for dette felt! - klart anbefalingsværdig venner! ( så kraftigt jeg helst ville have hende for mig selv...:-) ) - men det går ikke!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...