bettepiller 2 Skrevet 5. September, 2016 Knabberup thaimassage, nogen der har været der og kan berette om godt såvel som dårligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sexhat Skrevet 12. September, 2016 bettepiller skrev, den 9/5/2016 at 08:40: Knabberup thaimassage, nogen der har været der og kan berette om godt såvel som dårligt Har du lidt flere detaljer, adresse osv.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bettepiller 2 Skrevet 15. September, 2016 no..kom forbi i forbindelse med noget vejarbejde, skitet stod på et hjørne ved en brugtvognsforhandler (?) så jeg ved intet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 111 Skrevet 20. Juli, 2018 Hej. Kan se de er begyndt at annoncere på annoncelight.dk, men nogen som ved mere? Er det kun massage, eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 111 Skrevet 21. Juli, 2018 Nå, jeg fik selv besøgt hende.. Super super god massage! Hun kom virkelig rundt over det hele, vil faktisk sige at det er den bedste (og hårdeste) massage jeg har fået endnu. Og jeg har været en del steder.. Men ingen ekstra at hente, desværre. Foregår i et privat hus tæt på Vejle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg