Hop til indhold
Energy

Knap så heldig historie

Recommended Posts

Smid en uheldig historie her. 

(Sjovt)

 

Vil gerne starte. Er selv rigtig glad for at besøge Trine T. Bare ved at være længe siden. 

Forrig gang var det aftalt, jeg skulle til Middelfart og besøge hende. Dagen kom, mig afsted i firmabil. Lige omkring Vejle på motorvejen går bilen så i stykker. Falk måtte tilkaldes, skuffende og med halv fed måtte jeg tage hjem. 

 

Denne gang

Trine er i Vojens i torsdags. Jeg vil besøge. Har tænkt på det hele ugen op til og klar til det hele. Onsdag aften altså dagen før. 

Skal jeg spille bold. Ender i en ambulance og et helt ødelagt knæ. 

Igen ingen Trine. 

 

Har at i andre sjove/eller uheldige stoppere for jeres besøg

Redigeret af Energy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, gudskelov da. Du må være en hårdt prøvet mand, når TT glipper på den måde. Har du da lavet noget grimt i dit tidligere liv? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Nej, gudskelov da. Du må være en hårdt prøvet mand, når TT glipper på den måde. Har du da lavet noget grimt i dit tidligere liv? :-D

Sjovt du siger det, for i dette liv går jeg lidt op i karma. Så måske 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Hmmm kan godt lide de her tråde ;) 

Jeg besøgte en pige, hvor jeg havde overset at hun havde kat... efter dynerodderi ligger vi og "putter", kondomet er ved at glide af (er i udpræget grad en grower, så kondomet er alt for stort når jeg ikke er glad). Jeg spørger hende hvor jeg skal gøre af kondomet - det var første gang jeg besøgte hende. Efter instruks slår jeg en knude på det og ligger det på gulvet, på den måde behøvede jeg ikke at "forlade" hende, når nu vi lå så godt...

30 sekunder senere jager jeg en forbandet kat rundt i en 2V'er og forsøger at få mit... godt brugte... kondom igen. Det lykkes men fik væltet en palme plante, og er ret sikker på at hendes kat fik sig et mindre trauma. Det var ret uheldigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mest uheldige historie:

Havde en aftale med en underskøn (på billeder) ung kvinde. Men på vej på motorvejen begyndte de at sne så meget at jeg ikke turde køre videre. Så jeg måtte vende hjem. Senere hørte jeg trafikmeldinger, der gik ud på at unødig udkørsel frarådedes omkring Roskilde, som jeg skulle forbi. Jeg ringede afbud og næste gang hun besøgte DK, fik jeg besøgt hende. Smuk, køn og sød pige, men kemien passede desværre ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Havde en aftale med en velkendt og sød GP. Skulle besøge hende tirsdag. Mandag var der ekstremt travlt på arbejde, og efterhånden som der dukkede flere og flere ekstra opgaver op, blev hastigheden os skruet i vejret. Det resulterede så i at jeg ved en opgave fik revet al hud og kød "af" ovenover 2. led på pegefingeren (hang som en flap ved siden af fingeren). Frit udsyn til knogler og led. Så stod jeg der og jonglerede med papir til at ta al blodet samtidigt med jeg skulle holde på kunden der var ved at falde om ved siden af (ku åbenbart ikke tåle at se blod)

Af sted på skadestuen som fik limet det hele sammen givet sprøjter og ditten og datten. Kom tilbage til arbejdspladsen med en finger der ikke måtte bevæges, en hånd der ikke måtte løfte eller gribe om noget og et påbud om at indstille al arbejde i 2-3 uger. PISSE irriterende da jeg hader at være sygemeldt. Det var først efter jeg havde snakket med min chef der tog det hele med et smil, at jeg kom til at tænke på min aftale dagen efter. FUCK.... skrev til hende at jeg desværre var kommet til skade, og at det planlagte måske ikke var så smart da det ville kræve en del at passe på hånden, det ville i øvrigt være første gang at jeg måtte aflyse et besøg.

Svaret der kom retur var at hun da sagtens ku passe godt på min hånd, og vi stadigt ku ha det sjovt sammen. Intet problem overhovedet. Fedt tænkte jeg, så var den del da reddet. Lige indtil det slog mig at bilen var solgt, og jeg kun har MC til rådighed. FUCK, total umuligt at føre cyklen med den hånd. Tilbage til chefen og høre ad om der var en udlejnings bil i overskud jeg ku låne. NIX, til gengæld var der en demo vogn jeg bare ku nuppe og i øvrigt beholde mens jeg var sygemeldt. :)

Dagen efter trillede jeg fornøjet til min lille "date" i en ny veludstyret passat og havde en hyggelig stund trods de kedelige omstændigheder :D
Startede på arbejde ugen efter. HADER at være sygemeldt.....

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg havde lavet en aftale med en af pigerne i Cassiopeia, lovede at ringe en halv time inden ankomst for at bekræfte, hvilket jeg gjorde da jeg kørte fra Fredensborg

GPSen var instillet på Randersgade, og så afsted, men det er et helvede at finde parkering på østerbro, så jeg kun var fremme lige til tiden. MEN Randersgade 5, det er jo en kirke !?!  ikke noget som afslørede hvor jeg skulle finde pigerne, så jeg måtte ringe til dem. SORRY men det er Ringstedgade 5. 

SHIT det er næsten 1 km der fra, orkede ikke at spille tid på at finde en anden P-plads, så jeg valgte at løbe derover. Måske ikke det bedste valg, at møde op hos en GP godt forpustet. Det vil jeg lige fraråde jer andre at kopiere :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På en større spa i Bangkok, ville jeg lige have et bad inden massagen mm, pigen gav mig en kimono, og viste mig baderummet på gangen.

Da jeg skulle retur til mit massagerum, kom jeg til at gå ind af den forkerte dør, hvor to piger var godt igang med full service af en kunde :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...