Hop til indhold
Guest jsp

F1 søndag eftermiddag, Baben beder om et lån :)

Recommended Posts

Guest jsp

Måske ikke den mest afslørende eller ophidsende anmeldelse, men sad her søndag eftermiddag og så F1 da der tikkede en SMS ind fra min 18 årige SB :) om jeg var istand til at låne hende 400,-, og at hun Iøvrigt får jeg tidlig fri fra gymnasiet onsdag hvis vi skulle ses. skyndte mig st overføre pengene, og går i mit stille sind og glæder mig til onsdag, når jeg skal hente den langbenede glatbarberede model.

Til dem der vil vide hvad hun får i sukker, så betaler jeg 2500,- 3-4 timer samvær, og Iøvrigt u/gummi, til moralisterne glem det :shock:

Og nej jeg beholder hendes identitet for mig selv, ikke fordi jeg er bange for at miste hende, hun har kun mig, men har oplevet at dem jeg har refereret til ar blevet spammet af en eller anden klaphat  :shock: :-D herinde fra. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og lige sådan en dejlig SB gad jeg virkelig godt at finde :) Men fedt der er nogle "ægte" indimellem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 42 minutter siden:

Måske ikke den mest afslørende eller ophidsende anmeldelse, men sad her søndag eftermiddag og så F1 da der tikkede en SMS ind fra min 18 årige SB :) om jeg var istand til at låne hende 400,-, og at hun Iøvrigt får jeg tidlig fri fra gymnasiet onsdag hvis vi skulle ses. skyndte mig st overføre pengene, og går i mit stille sind og glæder mig til onsdag, når jeg skal hente den langbenede glatbarberede model.

Til dem der vil vide hvad hun får i sukker, så betaler jeg 2500,- 3-4 timer samvær, og Iøvrigt u/gummi, til moralisterne glem det :shock:

Og nej jeg beholder hendes identitet for mig selv, ikke fordi jeg er bange for at miste hende, hun har kun mig, men har oplevet at dem jeg har refereret til ar blevet spammet af en eller anden klaphat  :shock: :-D herinde fra. :) 

Hvem vandt formel 1 løbet? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
gerog skrev, for 2 minutter siden:

Hvem vandt formel 1 løbet? :P

Øøøhhh, det vil jeg sige jeg gjorde, selvom der først skal stempel trækkes ons. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, 1 time siden:

Måske ikke den mest afslørende eller ophidsende anmeldelse, men sad her søndag eftermiddag og så F1 da der tikkede en SMS ind fra min 18 årige SB :) om jeg var istand til at låne hende 400,-, og at hun Iøvrigt får jeg tidlig fri fra gymnasiet onsdag hvis vi skulle ses. skyndte mig st overføre pengene, og går i mit stille sind og glæder mig til onsdag, når jeg skal hente den langbenede glatbarberede model.

Til dem der vil vide hvad hun får i sukker, så betaler jeg 2500,- 3-4 timer samvær, og Iøvrigt u/gummi, til moralisterne glem det :shock:

Og nej jeg beholder hendes identitet for mig selv, ikke fordi jeg er bange for at miste hende, hun har kun mig, men har oplevet at dem jeg har refereret til ar blevet spammet af en eller anden klaphat  :shock: :-D herinde fra. :) 

ok, og?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
cokken skrev, for 36 minutter siden:

ja tror også det er en fantasi under et løb )

Ja det er fantasi, jeg keder mig nemlig :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
mm812 skrev, for 13 minutter siden:

ok, og?

Og hvad ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden

Trådstarter er da vist lidt naiv *LOL*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
singelmanden skrev, for 4 minutter siden:

Trådstarter er da vist lidt naiv *LOL*

Fint hvis du vil uddybe :shock: :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
jsp skrev, Lige nu:

Fint hvis du vil uddybe :shock: :shock:

Jsp, de andre i tråden er bare misunderlige, cooken kommenterer på alle tråde, uanset om de er to år gl. :-)

du og jeg ved vi begge får alt det gymnasie fisse vi har lyst til, det koster, men vi har begge råd til det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden
jsp skrev, for 2 minutter siden:

Fint hvis du vil uddybe :shock: :shock:

Altså, det er jo ikke en "rigtig" pige du har fundet, så mon ikke hun har en eller flere "kunder" ;)

Redigeret af singelmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
aarhussyd skrev, for 1 minut siden:

Jsp, de andre i tråden er bare misunderlige, cooken kommenterer på alle tråde, uanset om de er to år gl. :-)

du og jeg ved vi begge får alt det gymnasie fisse vi har lyst til, det koster, men vi har begge råd til det :-)

Takker for opbakning, har du været i Kbh :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
singelmanden skrev, for 3 minutter siden:

Altså, det er jo ikke en "rigtig" pige du har fundet, så mon ikke hun har en eller flere "kunder" ;)

Du fatter ikke konceptet, jeg er ikke kunde, jeg er Daddy :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden
jsp skrev, for 1 minut siden:

Du fatter ikke konceptet, jeg er ikke kunde, jeg er Daddy :shock:

Kært barn har mange navne. Hi Hi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
jsp skrev, for 16 minutter siden:

Takker for opbakning, har du været i Kbh :)

Det er næste weekend - 3 overnat. på tivoli hotellet med 3 forskellige unge Kvinder der kommer og besøger mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
aarhussyd skrev, for 2 minutter siden:

Det er næste weekend - 3 overnat. på tivoli hotellet med 3 forskellige unge Kvinder der kommer og besøger mig :-)

Misundelse er en grim ting, men jeg har lidt af det, go fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 55 minutter siden:

Jsp, de andre i tråden er bare misunderlige, cooken kommenterer på alle tråde, uanset om de er to år gl. :-)

du og jeg ved vi begge får alt det gymnasie fisse vi har lyst til, det koster, men vi har begge råd til det :-)

Gymnasie fisse er gratis af mange, at det koster for dig er ikke noget at prale med.

Der er næppe mange mænd herinde som ikke har råd og bruger penge på fisse (gymnasie eller ej), men det er sku ikke noget at prale med - jeg ville helst være blandt som fik det gratis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
mm812 skrev, for 4 minutter siden:

Gymnasie fisse er gratis af mange, at det koster for dig er ikke noget at prale med.

Der er næppe mange mænd herinde som ikke har råd og bruger penge på fisse (gymnasie eller ej), men det er sku ikke noget at prale med - jeg ville helst være blandt som fik det gratis.

Kan du ikke formulere dig så man kan forstå hvad du prøver at sige :shock: :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden
jsp skrev, for 6 minutter siden:

Kan du ikke formulere dig så man kan forstå hvad du prøver at sige :shock: :shock:

Hvad er det du ikke forstår ? - Budskabet er da soleklart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
singelmanden skrev, for 2 minutter siden:

Hvad er det du ikke forstår ? - Budskabet er da soleklart :)

Det er noget med at han får gymnasie fisse gratis el. hvad :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, Århussnyd, enhver har jo sine præferencer.

Men en gymnasiepige kan i mine øjne ikke levere dét, som en erfaren og milf mestrer. Jeg er slet ikke overrasker over, at cougar-konceptet har fået så megen medvind. Gid det havde eksisteret i min ungdom.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Tjah, Århussnyd, enhver har jo sine præferencer.

Men en gymnasiepige kan i mine øjne ikke levere dét, som en erfaren og milf mestrer. Jeg er slet ikke overrasker over, at cougar-konceptet har fået så megen medvind. Gid det havde eksisteret i min ungdom.

Hvorfor kommenterer du så på tråden, din nar !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...