Hop til indhold
Badboyfyn

Hun er en faker pas på

Recommended Posts

Badboyfyn skrev, for 48 minutter siden:

Hey jeg har lige skrevet lidt frem og tilbage på mail med hende her : se link 

men da vi havde aftalt hva jeg ville have ville hun have jeg skulle betale nu .. Nej tak du betaler ikk forud for sex 

https://annoncelight.dk/showad/214366

Husk at I kan anmelde annoncøren på den knap der hedder "rapporter annonce". AL plejer at være ret gode til at fjerne fake annoncører osv.

Men ud over det så lugtede den her annonce langt væk af snyd: billeder der tydeligt er udenlandske , alt for lidt penge for SM ydelser osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis annoncer med udenlandske/fake billeder skal fjernes tror jeg ikke der er mange tilbage. Dog vil jeg sige at kigger man dagens annoncer igennem på annonceligt tror jeg det er en af de gode dage hvor hovedparten af billederne rent faktisk er ægte. :-)
Mange andre dage er det langt under halvdelen af annoncørerne der bruger deres egne billeder. Er det bare mig der er en gammel mistroisk mand eller er det også i andres opfattelse?
Men når det er sagt vil jeg så også nok mene at den omtalte annonce stinker langt væk af fake.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Badboyfyn skrev, for 2 timer siden:

Hey jeg har lige skrevet lidt frem og tilbage på mail med hende her : se link 

men da vi havde aftalt hva jeg ville have ville hun have jeg skulle betale nu .. Nej tak du betaler ikk forud for sex 

https://annoncelight.dk/showad/214366

sådan noget træls oplevelse anoncen er nu  fjernet har jeg set

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også ved at ryge i nettet  her i eftermiddag - total spild af min tid - når det eneste var at jeg gerne ville have givet nogen penge - for at knalde!

Men mistanken var der nu også fra starten, og når det så var meget korte svar på mails jeg fik, tænkte jeg nok det var en eller anden træls type, der enten ville afpresse når han/hun fik en forudbetaling med navn...eller bare forsvinde men pengene.

 

Lad os få disse typer væk!  PS det kan anmeldes som bedrageri... dog nok spild af tid.

 

God aften

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemmemig
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Hvis annoncer med udenlandske/fake billeder skal fjernes tror jeg ikke der er mange tilbage. Dog vil jeg sige at kigger man dagens annoncer igennem på annonceligt tror jeg det er en af de gode dage hvor hovedparten af billederne rent faktisk er ægte. :-)
Mange andre dage er det langt under halvdelen af annoncørerne der bruger deres egne billeder. Er det bare mig der er en gammel mistroisk mand eller er det også i andres opfattelse?
Men når det er sagt vil jeg så også nok mene at den omtalte annonce stinker langt væk af fake.

Jeg bruger mine egne billeder. Hvorfor fake med den slags. Så går kunderne jo deres vej - ikke sandt. Mvh frække danske Caroline.- fra Fyn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest djaj
Slemmemig skrev, for 8 minutter siden:

Jeg bruger mine egne billeder. Hvorfor fake med den slags. Så går kunderne jo deres vej - ikke sandt. Mvh frække danske Caroline.- fra Fyn

Hej Caroline...

Ja... du har helt ret... ville meget gerne besøge dig men du er alt for dyr for mig....

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemmemig

Hvad er en fair pris for en time ?

Skriv lige en privatbesked...så skal du få lov at se lidt nærmere på mig. Jeg er altså rigtig godt skåret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemmemig

Og undskyld fordi jeg kom til at skrive ovenstående i denne tråd - er ny herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...