Hop til indhold
Guest mrfarmer

Nogle der har været i vrå ?

Recommended Posts

Guest Hybris

Jahe, jeg har været der.

Det var en skuffelse.

Selv til den billige pris.

Det er en negerluder, som tager imod.

Det kan f.s.v. være godt nok, for det var det jeg gik efter.

Men alt var afmålt.

Første gang kommer jeg altid hurtigt og kan tage en omgang mere.

Men nej nej, tror du madammen var med på den. Ikke tale om.

Så no go her fra ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Ps.

Det er selvfølgelig heller ikke hende på billederne.

Så snart du har afleveret første gang, ryger du ud. Hun vil ikke mere.

Så de 60 min. for kr.600,00 er ren fake !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fake, fake og fake. 

 

Jeg vil blive meget overrasket hvis noget andet skulle være tilfældet for annoncerne fra Vrå, Brønderslev og nærliggende byer:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, for 13 timer siden:

Fake, fake og fake. 

 

Jeg vil blive meget overrasket hvis noget andet skulle være tilfældet for annoncerne fra Vrå, Brønderslev og nærliggende byer:(

Hov hov hov. Nu ikke generalisere os alle;) Jeg lover intet jeg ikke kan overholde men jeg har heller ikke en pimp der presser mig eller laaaaang hjem  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry Ida ;) Jeg havde primært alle de udenlandske piger i tankerne, men det kunne man ikke læse af min tekst :( Sorry

 

@Opleveren

Jeg har besøgt Fleur, da det var den "rigtige" Fleur der var der. Ellers har jeg tage den store turisttur i det mørke Nordjydske, og set byer ingen hvid mand tidligere har besøgt. Jeg har f.eks. ser Vrå Slot og by.... jabadabadooo.

 

Det har jeg gjort 2 gange. Senest denne weekend på min vej til Løkken.

 

På disse opdagelses og dannelsesodysser har jeg indlagt alle omegnens eksotiske forlystelser. Besøgte jeg ikke dene gang, men forrige gang. Dengang var der 3 profiler. JEg lavede en aftale med den trejde profil. Da jeg mødt frem var hun optaget. Som sagt, så havde jeg afsat hele dagen, så jeg ventede blot hvor jeg nuppede lidt mad, og gik på opdagelse i Brønderslev by. Efter en time blev jeg lukket ind. Men der var kun 2 piger. Hende jeg havde aftalen med, var "taget hjem". det er jo en genial service. De 2 piger jeg havde valget imellem var en lille nips og en pige som IRL var væsentlig større end billederne på profilen vil have det. Ikke at hun var fed, men hun var høj og på ingen måde spinkel. Begge piger så noget blege ud, og deres ansigter var bestemt ikke noget at skrive hjem om. 

Opleveren du har ret. Disse piger kunne meget vel være de annoncerede. Men den ene er væsentlig større og grovere end hvad billederne viser. Den anende, nipsen, er ikke speciel indbydende IRL. Lige dertil at de åbenbart havde en ekstra fake profil da jeg besøgte dem, og at de frisk lod mig vente 1 time, for at gøre mig mør. Den service ville jeg ikke honorerer eller gøre reklame for. Så for mig ryger dine 2 damer ned i posen med skrammel. Sorry

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...