Allez 103 Skrevet 4. September, 2016 Hej igen. Faldt over denne annonce og har skrevet til hende. https://annoncelight.dk/showad/206653 Ser super sød og dejlig ud, så vil nok give det et skud. Generelt har dette forum allerede reddet mig flere gange fra falske annoncer og modsat anbefalinger om fornuftige steder og piger. Så giver det lige et skud igen, for at høre om der er nogen der har haft besøg af Blondinepigen, og dermed har erfaringer positive som negative og kan bekræfte at fx billeder er af hende. Håber i endnu engang kan hjælpe mig, også må næste tråd jeg laver herinde vidst hellere være anmeldelse og ikke bare endnu en "jeg skal have hjælp" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allez 103 Skrevet 6. September, 2016 Slet ingen der har haft fornøjelsen eller forsøgt? Er generelt normalt ikke det bedste tegn siger min erfaring. Men okay, ellers må jeg se om der er kontakt og kan tage en for holdet for at se hvad der er op og ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 378 Skrevet 6. September, 2016 Jeg har Hun er skam ægte og rigtig sød. Havde hende forbi til blow og afslutning i ansigt for nogen mdrs tid siden. Hun var i trusser og topløs og måtte pille ved bryster imens Så go for it! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg