Hop til indhold

Recommended Posts

besøgte hende for et års tid siden tror jeg, i slagelse hun er nok nærmere 50 end 40, måske derfor grunden til at der var meget mørkt på værelset.

der stod superfransk i annoncen men det var det ikke. (lånte bad før agten så det var ikke fordi jeg var frisk fra bad) havde bestilt en halv time og efter jeg var kommet første gang, snakkede hun så meget at den sidste tid gik med det istedet for 2 runde.. lidt ærgeligt for hun er faktisk en høj slank fræk pige og med gode bløde bryster, dog falske

så for mig var det sådan lidt fesent, men prøv hende og se om hun lige er noget for dig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Simone
ruder6 skrev, den 12/11/2016 at 17:16:

besøgte hende for et års tid siden tror jeg, i slagelse hun er nok nærmere 50 end 40, måske derfor grunden til at der var meget mørkt på værelset.

der stod superfransk i annoncen men det var det ikke. (lånte bad før agten så det var ikke fordi jeg var frisk fra bad) havde bestilt en halv time og efter jeg var kommet første gang, snakkede hun så meget at den sidste tid gik med det istedet for 2 runde.. lidt ærgeligt for hun er faktisk en høj slank fræk pige og med gode bløde bryster, dog falske

så for mig var det sådan lidt fesent, men prøv hende og se om hun lige er noget for dig..

Hej Ruder6

Jeg er glad for at læse du, selvom det var mørkt, synes jeg er en høj slank og fræk pige ;) med gode bløde bryster :wub: Men jeg skal huske at der ikke skal være så mørkt at man kunne tro jeg er ældre end jeg er :huh: Men hvis du ser dette her og er frisk giver jeg gerne 2 runde på huset regning ;) 

Knus Simone

 

Redigeret af Danske Simone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Simone
Lemac skrev, for 18 minutter siden:

Hvor ligger Slagelse, og når kan man komme på besøg?!? :shock::wub:

På Sjælland og jeg ved ikke hvornår jeg rammer Slagelse igen men vil skyde på start dec :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
ruder6 skrev, den 12. november 2016 at 17:16:

besøgte hende for et års tid siden tror jeg, i slagelse hun er nok nærmere 50 end 40, måske derfor grunden til at der var meget mørkt på værelset.

der stod superfransk i annoncen men det var det ikke. (lånte bad før agten så det var ikke fordi jeg var frisk fra bad) havde bestilt en halv time og efter jeg var kommet første gang, snakkede hun så meget at den sidste tid gik med det istedet for 2 runde.. lidt ærgeligt for hun er faktisk en høj slank fræk pige og med gode bløde bryster, dog falske

så for mig var det sådan lidt fesent, men prøv hende og se om hun lige er noget for dig..

Hej Ruder6,

kan du fortælle lidt mere om hendes udseende.

hun er på min to do list

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske Simone skrev, den 22/11/2016 at 20:49:

Hej Ruder6

Jeg er glad for at læse du, selvom det var mørkt, synes jeg er en høj slank og fræk pige ;) med gode bløde bryster :wub: Men jeg skal huske at der ikke skal være så mørkt at man kunne tro jeg er ældre end jeg er :huh: Men hvis du ser dette her og er frisk giver jeg gerne 2 runde på huset regning ;) 

Knus Simone

 

Hva DÆLAN. Skal man bare skrive så pænt for at få en gratis tur hos en GP? ;):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 5 timer siden:

Hva DÆLAN. Skal man bare skrive så pænt for at få en gratis tur hos en GP? ;):P

ja er sku helt paf.. for syntes da ikke kun det var positivt det jeg skrev..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er også helt fint, lidt positivt og negativt, men holder hun hvis du forstår! Men tag dog en gratis tur, nu når hun tilbyder det, det kan jo ikke blive dårligere;)

hun er som sagt på min to do list, og tænker at besøge hende i nær fremtid, synes hun ser dejlig og lækker ud, så må vi se om det holder vand!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ruder6 skrev, 1 time siden:

ja er sku helt paf.. for syntes da ikke kun det var positivt det jeg skrev..

Haha. Nej jeg fangede den sq heller ikke lige. Men spring på mester. Det havde jeg sq gjort. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ruder6 skrev, den 27. november 2016 at 15:46:

ja er sku helt paf.. for syntes da ikke kun det var positivt det jeg skrev..

Hva så ruder6, fik du nogensinde den 2 omgang på husets regning eller hvad? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Det er da god stil at tilbyde en OMMER, hvis han syntes han blev snydt. 

 

Det er så tilgængæld også god stil at smide halv- delen af "turens pris" hvis hun så viser sig at leve op til det hun lover ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Simone

Selvfølgelig overholder hvad jeg skriver ;)  og har skrevet sammen med Ruder6 og givet bolden videre at han skal kontakte mig på min mobil :P men har intet hørt så måske han allerede er taget på juleferie eller han føler han ikke har krav på en *OMMER* :P  Han gav mig et *hint* om besøget og da jeg åbenbart husker rimelig godt kunne jeg svare på alle 3 punkter :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

er ikke så tit på herinde, så derfor skriver jeg først nu.. 

har tænkt meget over det og tror ikke jeg vil benytte mig af tilbuddet, til dels pga. at jeg syntes at det med en gratis tur er lidt "underligt" mest fordi, når jeg tænker over det var der ikke den vilde kemi imellem os, så syntes ikke jeg har krav på en ommer.

jeg skrev jo bare an anmeldelse af besøget, og det var det. nogle gange klikker man bare med den man besøger og nogle gange ikke.. og har ikke lyst til en gratis tur bare for at få den "dyppet"  så tror jeg springer fra simone.. :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
ruder6 skrev, for 4 timer siden:

er ikke så tit på herinde, så derfor skriver jeg først nu.. 

har tænkt meget over det og tror ikke jeg vil benytte mig af tilbuddet, til dels pga. at jeg syntes at det med en gratis tur er lidt "underligt" mest fordi, når jeg tænker over det var der ikke den vilde kemi imellem os, så syntes ikke jeg har krav på en ommer.

jeg skrev jo bare an anmeldelse af besøget, og det var det. nogle gange klikker man bare med den man besøger og nogle gange ikke.. og har ikke lyst til en gratis tur bare for at få den "dyppet"  så tror jeg springer fra simone.. :)

 

 

God ide ruder6! Hold dig langt væk fra Simone ellers får du problemer! Vi er mange, der synes, hun er en aldeles dejlig, sød og ordentlig quinde.Du er under meget kraftig mistanke for at have ødelagt kondomet med vilje, så du kom i hende med efterfølgende lægebesøg, frustration og tvivl til følge! efter dit besøg, hvor du osse nægtede at betale det ekstra for superfransk, som ellers var aftalt forlods! Det er folk som dig, der risikerer at ødelægge ethvert form for tillidsforhold med GP'er for alle os andre, som godt kan finde ud af at opføre os ordentligt!!

Du fik et tilbud, som er trukket tilbage og du har fået "rødt flag" på Simones tlf, så hold dig væk fremover. Ellers skal jeg nok hjælpe dig med det! Hun har ikke brug for "Brian'er" som dig til at forpeste hendes liv! Vi kender dit tlf.nr.og ved, hvem du er! Og i øvrigt så gemmer Simone ikke numre, kun i tilfælde som dit. Og den "gratis tur" som du sagde nej til for at "få den dyppet"  - så du har helt ret i ikke at have krav på en ommer!

Dette indlæg er skrevet med Simones uforbeholdne godkendelse. Hun ku' bare ikke få sig selv til det - ordentligt menneske, som hun jo er! Men jeg må gerne og står ved det!!

Til admin vil jeg lige tilføje, at der bestemt ikke er nogen trussel i dette - kun et løfte! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...