Hop til indhold
Life2802

Foxylady

Recommended Posts

Guest nicegent2

Jeg havde egentligt lovet mig selv, at glemme alt om  mine oplevelser med denne 'foxylady', but here it goes:

I min ferie faldt jeg over hendes annonce og blev fristet til en aftale med hende.

Det gik op i hat og briller og uden at gå i detaljer, så endte det nærmest tragikomisk, hvis altså jeg ikke havde betalt en tusse ville jeg kalde det urkomisk

Om 'pigen':

Slidt ansigt, hun er  helt sikkert ældre end annoncen viser, hun var meget kontant i sin være måde og meget lidt berøringsvenlig.

169/68 ? gætter på 163/75

' supersexet drømmekrop med former ' viste sig være lidt uformelig og meget utrænet.

' .En sukkersød stram glat pussy ' - duftede ærligt talt ikke særligt godt og  jeg mistede fuldstændigt lysten til at slikke (elsker ellers at slikke en dejlig pige).

' .Superfransk i verdensklasse  ' . Ren løgn, et kondom på en halvstiv diller og så ellers et dårligt blow, hun tog den dårligt nok i munden .

jeg er ellers meget normalt udrustet og yderst velsoigneret, specielt forneden.

Det var den værste GP oplevelse jeg nogensinde har været udsat for, men ok: man kan ikke være heldig hver gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 2 timer siden:

Jeg havde egentligt lovet mig selv, at glemme alt om  mine oplevelser med denne 'foxylady', but here it goes:

I min ferie faldt jeg over hendes annonce og blev fristet til en aftale med hende.

Det gik op i hat og briller og uden at gå i detaljer, så endte det nærmest tragikomisk, hvis altså jeg ikke havde betalt en tusse ville jeg kalde det urkomisk

Om 'pigen':

Slidt ansigt, hun er  helt sikkert ældre end annoncen viser, hun var meget kontant i sin være måde og meget lidt berøringsvenlig.

169/68 ? gætter på 163/75

' supersexet drømmekrop med former ' viste sig være lidt uformelig og meget utrænet.

' .En sukkersød stram glat pussy ' - duftede ærligt talt ikke særligt godt og  jeg mistede fuldstændigt lysten til at slikke (elsker ellers at slikke en dejlig pige).

' .Superfransk i verdensklasse  ' . Ren løgn, et kondom på en halvstiv diller og så ellers et dårligt blow, hun tog den dårligt nok i munden .

jeg er ellers meget normalt udrustet og yderst velsoigneret, specielt forneden.

Det var den værste GP oplevelse jeg nogensinde har været udsat for, men ok: man kan ikke være heldig hver gang.

 

100% enig med Nicegent2

Falsk markedsføring på alle parametre - og mage til uengageret GP skal man vist lede længe efter.

Eneste plus er, at efter det besøg vil jeg være opmærksom på IKKE at lade lysterne rive mig med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nikke meget genkendende til ovenstående. JEg havde præcis samme oplevelse som trådstarter. 

Det startede allerede da jeg kom til stedet, hvor "Foxy" stod på gårdspladsen og prøvede at kommandere med en eller anden hund hun havde. Det mest venlige jeg oplevede ved hende var nok da hun sagde "kom indenfor, jeg beklager hunden".....Derefter kan jeg 110% tilslutte mig trådstarters beskrivelse om berøringsangst/modvillighed fra hendes side og alle øvrige forhold. Jeg endte med at tage derfra efter 15 min, det eneste der var sket ved det, var jeg havde lagt 1.000 kr hos hende - og tænkte "ØV osse, hvorfor havde man ikke slået op på EG INDEN besøget ??".....

Nåja. Så kan man lære det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen

Jeg var en tur forbi hende i ferien, jeg havde desværre ikke tjekket hende herinde først :(

Det var en trist omgang, hun var ellers meget sød og venlig og havde lige været i bad, da hun modtog mig.

men selve akten var ikke noget at skrive hjem om, eneste positive var at hun bestemt ikke havde noget imod at blive finger kneppet hårdt i røven, og hun tog også pikken lige på og hårdt i røven bag efter, så der holdt hun hvad hun reklamerede med.

Men 15-20 min, så skød jeg kanonen af, og straks var hun ude af sengen....... jeg havde ellers betalt for en time, med flere udløsninger.. :shock: og det var dumt.

Jeg fik så at vide at jeg kunne få en halv time til gode. Nå jamen så måtte jeg jo det

Et stykke tid efter så jeg at hun var aktiv igen og skrev til hende for at høre om hun havde tid, det havde hun.
Altså lige til jeg skrev at jeg havde fået en halv time til gode sidst, Så kunne det aldeles ikke lade sig gøre alligevel.

Så den omgang har jeg afskrevet. Og chancen for at jeg tager en gentagelse med hende er 0%  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er bare fucking vammel!!

men ja man kan kneppe hende hårdt i røven men ikke i fissen? Hehe

forstår simpelthen ikke det der med at lyve så meget? Man bliver jo så fandens skuffet når man kommer frem til noget der på ingen måde harmonere med det der står i annoncen!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gik igen, da jeg så hende. 1 år siden.

 

Jeg skal love for, at jeg modtog verdens største møgfald iblandet en masse trusler, om bl.a. at hun vidste hvor jeg boede, og folk ville opsøge mig (hvilket hun ikke gør).

 

Hun fortsatte truslerne pr SMS. 

 

Jeg oplyste hende, at hørte jeg mere til hende, ville jeg gå til politiet. Det satte en stopper for damen.

 

Spar jer selv for turen!

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 15 timer siden:

Det kan nok ikke være mange stamkunder , hun har i sin forretning 8-)

Nej derfor fatter jeg ikke, at hun fortsat benytter det samme navn!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Faunus skrev, for 2 timer siden:

Nej derfor fatter jeg ikke, at hun fortsat benytter det samme navn!

Prøv at tænke på hvor længe hun har brugt på at opbygge hendes brand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...