Hop til indhold

glædeligt gensyn -strandgade nyk f

Featured Replies

Skrevet

fik i dag lyst til at,teste nyt sted i nyk f-thai weelness i strandgade- de annoncerer hver anden dag i Ekstrabladet ,og de skriver selv Strandgade nr 2.vidste på forhånd at den ene pige var pron ,en pige jeg har mødt på andre adresser,og har god kemi med,så helt galt kunne det ikke gå.men den anden pige på adressen ,var indtil hun åbnede døren for mig hemmeligt-fik et dejligt chok der stod joy tidligere lillebrænde-min absolute nr 1 blandt thai kvinder ,og har vel besøgt ca 300 gennem 30 år .for ikke at skuffe nogen af dem valgte jeg dem begge til en 4 hånds massage-med blow af begge til sidst -waw jeg var konge for 1 time .kan varmt anbefale Strandgade i nyk.f -ps joy er ekstrem god til hård massage og super til alt andet.

Skrevet
Game6 skrev, for 6 timer siden:

Strandgade nr hvad ??

Mon ikke det er nr. 2

-OD

Skrevet

Er det Joy, som tidligere var på Hellerupvej ? Hun er super dejlig. hvis ja - er hun tit på Strandgade ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.