Hop til indhold
analfan

Hel nats oplevelser

Recommended Posts

Leder efter hel nats oplevelser, hvor man bare bruger hinandens kroppe hele natten. Dette virker dog til at være blevet en dyr fornøjelse. 4000 kr for en nat er lige nu det bedste bud. Hele Jylland og også Kbh er inde i billedet. Nogen der har andre bud, helst ikke dyre end linket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot til orientering,

Du bør nok afstemme dine forventninger omkring fordeling af sex og behovet for at sove med kvinden. Det samme gør sig gældende omkring varighed, hvad er rent faktisk en hel nat osv. 

Det er mit indtryk at netop denne ydelse kan være lidt defust defineret. For din skyld bør du nok også sikre dig, at kvinden ikke har været på vagt hele dagen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

Er der nogen der har en anmeldelse af et hel nats besøg? Personlig forestiller jeg mig at det er fri leg fra 20 til 24 og så en morgentur inden hun smutter. Det kan vel ikke forventes at hun skal vækkes hver halve time ;)

Hende her har et godt hoved, hvilket jeg mener er vigtigt for så langt et besøg. Det bliver en sjovere nat når man forstår hinanden og kan føre en intelligent samtale mellem runderne https://annoncelight.dk/showad/204225 ... jeg forestiller mig at det ville være akavet med en udenlandsk gp'er så længe.

Redigeret af thomasonly64

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til den slags oplevelser ville jeg nok lave lidt research i marken først. Altså besøge pigen for en almindelig kort tur, for at være sikker på at kemi og billederne er ok. Det ville være ærgerligt at smide så mange penge og tid efter en som ikke lever op til forventningerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
mrboobsnow skrev, for 2 timer siden:

Til den slags oplevelser ville jeg nok lave lidt research i marken først. Altså besøge pigen for en almindelig kort tur, for at være sikker på at kemi og billederne er ok. Det ville være ærgerligt at smide så mange penge og tid efter en som ikke lever op til forventningerne. 

Lyder som en god ide, det vil også være en god ide at forventnings afstemme med pigen, så begge parter er med på hvad en hel nat indebærer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...