Hop til indhold
Guest Snigeren902

gadepiger odense

Recommended Posts

Guest Snigeren902

Hej gutter 

har prøvet at kigge rundt i de andre forum's angående gadepigerne i odense, men kunne slet ikke se hvad tidspunkt de er der? eller så har jeg overset det :/ 

Redigeret af Snigeren902
havde stavet et ord forkert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gut

Jeg var der fredag aften ca 20:15. Der var der to piger ved stenhuggeren. Det var de eneste jeg så der. Samlede den lille mørkhårede op og fik et blow der stadig giver vakuum i min pik her næsten et døgn efter.

Har tidlige været sammen med en tjekkisk blondine på 23 der stod henne for enden af vejen (ved Enggade). Hun er efter min mening langt at foretrække. Hun tager top og bh af så man kan lege med hendes bryster og giver også et godt bj. Dog ikke som den lille mørkhårede som har en helt speciel teknik.

Nå men Pointen var altså at efter kl 20 skulle du nok kunne finde en. Tror de er der til godt midnat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

har hørt det skulle være omkring 200 - 300 kr, men er ikke helt sikker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, 1 time siden:

Hva giver man for et bj ved dem ? 

300 tager de rumænske piger. De rumænske piger tager ikke bh af, men tager den ned så brysterne hopper ud. Du må tage på bryster og røv og fisse under tøjet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal huske at aftale på forhånd at de skal tage brysterne frem eller trække bukserne ned, så man kan pille lidt. De gør det ikke hvis man ikke spørger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe godt at vide det må jeg prøve engang det har jeg stadig til gode ;) Hvor kører i hen når hun er i bilen ? 

Redigeret af Badboyfyn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...