Hop til indhold

gadepiger odense

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter 

har prøvet at kigge rundt i de andre forum's angående gadepigerne i odense, men kunne slet ikke se hvad tidspunkt de er der? eller så har jeg overset det :/ 

Redigeret af Snigeren902
havde stavet et ord forkert

Skrevet

Hej Gut

Jeg var der fredag aften ca 20:15. Der var der to piger ved stenhuggeren. Det var de eneste jeg så der. Samlede den lille mørkhårede op og fik et blow der stadig giver vakuum i min pik her næsten et døgn efter.

Har tidlige været sammen med en tjekkisk blondine på 23 der stod henne for enden af vejen (ved Enggade). Hun er efter min mening langt at foretrække. Hun tager top og bh af så man kan lege med hendes bryster og giver også et godt bj. Dog ikke som den lille mørkhårede som har en helt speciel teknik.

Nå men Pointen var altså at efter kl 20 skulle du nok kunne finde en. Tror de er der til godt midnat.

Skrevet

har hørt det skulle være omkring 200 - 300 kr, men er ikke helt sikker 

Skrevet
Badboyfyn skrev, 1 time siden:

Hva giver man for et bj ved dem ? 

300 tager de rumænske piger. De rumænske piger tager ikke bh af, men tager den ned så brysterne hopper ud. Du må tage på bryster og røv og fisse under tøjet.

Skrevet

Man skal huske at aftale på forhånd at de skal tage brysterne frem eller trække bukserne ned, så man kan pille lidt. De gør det ikke hvis man ikke spørger.

Skrevet

Hehe godt at vide det må jeg prøve engang det har jeg stadig til gode ;) Hvor kører i hen når hun er i bilen ? 

Redigeret af Badboyfyn

Skrevet

Pigen vil vise dig hvor du skal køre hen, men det kan såmen være lige på den anden side af gaden :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.