Hop til indhold
Guest Hybris

GB med Nikoline J d. 30. august

Recommended Posts

Guest Hybris

Hej Guys !

I tirsdags var jeg til GB med Nikoline. Det foregik i Århus.

Rigtig fint sted i midtbyen til lejligheden.

Og pigen var bare dejlig !

Lige tilpas efter min smag. Lidt at røre ved og holde ved samt en dejlig saftig fisse, som kunne tage noget pik !

Nu er hun jo ikke så gammel, kun ca. 20 år. Men det var nemt at se, at hun nød det.

Da jeg ankom lidt over kl. 10, var der allerede en 3 til 4 fyre i gang med at slikke, nusse og kneppe hende.

Det foregik stille og roligt, i en skøn afslappet atmosfære, som det så oftest gør, når GB Peter og Per M arrangerer ....

Nikoline har lyst og mellemlangt hår, der godt kunne drille hende lidt ind imellem, for vi var jo nogle stykker til at ordne hende på skift, så hun fik det da varmt.

DA jeg gik igen efter en times knepperi, var jeg kommet hele 3 gange, hvilket er personlig rekord og jeg kunne konstatere, at safterne bare drev ad hende. Hun var sovset ind i sperm og kussesaft.

En hele vejen igennem dejlig og meget behagelig oplevelse, som jeg helt sikkert vil gentage, hvis jeg får chancen.

Min varmeste anbefaling af pigen ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, den 09/03/2016 at 17:52:

Hej Guys !

I tirsdags var jeg til GB med Nikoline. Det foregik i Århus.

Rigtig fint sted i midtbyen til lejligheden.

Og pigen var bare dejlig !

Lige tilpas efter min smag. Lidt at røre ved og holde ved samt en dejlig saftig fisse, som kunne tage noget pik !

Nu er hun jo ikke så gammel, kun ca. 20 år. Men det var nemt at se, at hun nød det.

Da jeg ankom lidt over kl. 10, var der allerede en 3 til 4 fyre i gang med at slikke, nusse og kneppe hende.

Det foregik stille og roligt, i en skøn afslappet atmosfære, som det så oftest gør, når GB Peter og Per M arrangerer ....

Nikoline har lyst og mellemlangt hår, der godt kunne drille hende lidt ind imellem, for vi var jo nogle stykker til at ordne hende på skift, så hun fik det da varmt.

DA jeg gik igen efter en times knepperi, var jeg kommet hele 3 gange, hvilket er personlig rekord og jeg kunne konstatere, at safterne bare drev ad hende. Hun var sovset ind i sperm og kussesaft.

En hele vejen igennem dejlig og meget behagelig oplevelse, som jeg helt sikkert vil gentage, hvis jeg får chancen.

Min varmeste anbefaling af pigen ....

Der ligger faktisk også et par anmeldelser under tråden

 

Redigeret af Ferdinand
glemte link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...