Hop til indhold
Carajo

Emily i Svendborg.

Recommended Posts

Emily har tidligere heddet Shanel og der findes en del anmeldelser af hende:

Egentlig er hun sød nok, men hun virkede ret stresset da jeg besøgte hende. Hun blev ved med at skynde på mig fordi den næste kunde ventede. Jeg kunne dog godt fristes til et kort besøg hvor hun er iført sin skolepigeuniform. :-)

Jeg tror at hun overbooker sin kalender og man derfor kan være uheldig at flere kunder ankommer på samme tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 21 timer siden:

Hun blev ved med at skynde på mig fordi den næste kunde ventede.

Vil det sige at hun kortede ned på den tid du havde betalt for? Det synes jeg nemlig er meget en turn-off hvis man mærker at pigen styrer i den retning.

Dels fordi man bliver irriteret aht, sin pengepung, og dels fordi det bare er meget usexet.

Nogen som kan tilføje tilsvarende erfaringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes priser svinger vildt. Sidst hun var i Svendborg kostede en time 1000 kr.....

Nok det kedeligste pigebesøg jeg har prøvet, hun er bare ikke god til sex........

Eller også kommer det helt an på hendes humør, for jeg har faktisk fået et enkelt godt knald ved hende, kommer jeg i tanke om.....

Men ellers er hun sød nok og billederne er 100% ægte.

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 3 timer siden:

Vil det sige at hun kortede ned på den tid du havde betalt for? Det synes jeg nemlig er meget en turn-off hvis man mærker at pigen styrer i den retning.

Dels fordi man bliver irriteret aht, sin pengepung, og dels fordi det bare er meget usexet.

Nogen som kan tilføje tilsvarende erfaringer?

Du kan læse om min oplevelse med hende i den tråd jeg linkede til ovenfor. Men det var max. 10 minutters sex jeg fik selv om jeg havde betalt for 15 min. Hun virkede utålmodig lige fra starten og brugte endda tid på at svare den anden kunde mens jeg var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...