Hop til indhold
soedfyr73

HOT NATHALIA -- Ikke specielt hot

Recommended Posts

Nå jeg har efterhånden i meget lang tid været en af dem der bare har snaget og ikke rigtigt fået oprettet mig og givet mine egne erfaringer videre .. det er bare alt for dårligt. Men nu er jeg igang :-) 

Jeg var som mænd nu bliver blevet godt og grundigt trængende, så jeg støvsugede massageguide.dk for mulige emner. 

Jeg fandt frem til 2 interessante emner, som jeg faktisk ikke rigtig kunne se var blevet anmelt før, så jeg tog chancen. Jeg har tidligere prøvet ikke at blive besvaret og da jeg var lidt i knaphed på tid, skrev jeg til begge piger på samme tid. Den første var HOT LEA : https://massageguide.dk/P/hot-lea-24-7-frederiksberg-flintholm--29532.html rigtigt flotte billeder så den var sikkert fake tænkte jeg, men jeg måtte bare prøve alligevel. Hun svarede efter kun 10 minutter at hun var ledig (på engelsk) og at billederne var ægte. Priserne var 600 for 15 min og 800 for 30 min. 

I det samme svarede HOT NATHALIA med stort set samme besked, jeg trak den lidt og kørte mod HOT LEA, der var lige i nærheden. Jeg blev bedt om at ringe 10 min før ankomst hvilket jeg gjorde, men der blev ikke svaret. Jeg tog chanchen og kørte derud alligevel, da det var ret tæt på. Jeg prøvede igen, men intet svar. Nå jeg satte mig tilbage i bilen og trak den lige en halv og se om der skete noget, men hun svarede heller ikke på mine smser. 

Jeg skrev istedet til HOT NATHALIA som svarede igen med det samme med adressen og at jeg skulle ringe 10 inden, hvilket jeg gjorde. ingen problemer. Adressen var i Rødovre, ikke så diskret umiddelbart, da der var meget trafik til of fra diverse bil forhandlere. Jeg fandt det, og ringede på og der blev åbnet. Den der åbnede gemte sig bag døren og jeg trådte ind i mørket. Jeg blev vist ind til hobby lokalet hvor der var meget mørkt. der var røde klæder over lamperne så man kun lige præcis kunne se hinanden. Hmm tænkte jeg da jeg så hende. Billederne ligner lidt, men det er bestemt ikke hende. Hun var dog ikke grim efter min smag så jeg valgte bare 15 min til 600 kr. 

Jeg tog tøjet af og lagde mig på sengen og hun tog nogle stykker køkkenrulle og et kondom med over. Hun tørte grundigt sine læber af og åbnede kondomet. Påførte min helt slappe lille helt, kondomet og begyndte at suge. stille og rolig kom der liv i min lille helt og hun begyndte at give et blowjob. Ikke megen øjenkontakt eller indlevelse. efter 2-3 minutter lagde hun sig på ryggen og bad mig "stige på" hvilket jeg gjorde. Jeg rettede lidt på gumiet så jeg var sikker på at det sad ordenligt. 

efter 5-6 minutter kunne jeg mærke at det var ved at være tid og jeg skød ladningen ud i gummiet og trak mig stille og roligt ud. til min store skræk var gummiet røget af og jeg var kommet oppe i hende. Så skal jeg love for at hun tog fart. Hun styrede ud på toilettet og jeg kunne høre der blev skyllet og vasket grundigt. Jeg påførte mig mit tøj og gjorde klar til at gå. 

Da hun kom tilbage til rummet spurgte hun mig om jeg var OK .. først troede jeg hun spurgte mig til om det var ok men det viste sig at hun mente om jeg havde nogle sygdomme, hvilket jeg ikke har, forhåbentligt heller ikke nu :-( .. Hun lovede at hun var helt frisk men spurgte lige for en sikkerhed skyld igen, og igen ... og igen om jeg også var. Hvilket jeg forsikrede hende om at jeg var.

Så blev jeg fulgt til døren og blev lukket ud. 

Jeg stod ude på trappen, præcis 15 minutter efter jeg var gået ind. 

Nathalia er ikke nogen skønhed, ca. 160 høj vil jeg tro, brysterne er meget hjulpede og for meget efter min smag, da jeg bedre kan lide de mere naturlige af slagsen. 

Jeg kommer ikke igen men tro egentligt ikke jeg kan klage specielt. Jeg fik hvad jeg kom efter. 

Karaktererne jeg giver er jo naturligvis efter min smag:

Pigen 5/10

Stedet 4/10

Behandling 4/10

Jeg håber i kan bruge min lille histore, flere er på vej 

Soedfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Øv for en oplevelse.. 

Bliv testet for kønssygdomme. Bestil tid nu, få en tid tre uger efter at du var sammen med hende. Det passer med inkubationstiden på klarmydia og goneree. Du kan også få tage en blodprøve som på det tidspunkt giver et nogenlunde sikkert svar på om du har fået hiv og syfilis. De anbefaler dog at du også blive testet for de to sygdomme efter 3 måneder. 

Jeg selv prøvet at få en forskrækkelse i stil med det du nævner. Jeg slap med skrækken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var en lidt kedelig historie, men ellers altid rart at se en ny bruger herinde :)

Din Historie foregår på Sjælland   ?

Så er den altså røget ind på det forkerte forum :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede ellers priserne var lavere i København, men hendes priser er jo præcis de samme som her. At kvinden så ikke engang ser godt ud gør det jo ikke bedre. Du må holde dig til de piger der har fået positive anmeldelser eller gå igen hvis pigen ikke svarer til det forventede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den første du nævner (Lea) har jeg besøgt og anmeldt for et par uger siden, og det er en af de bedste piger jeg har besøgt. 

Håber altså at hun kommer til Jylland igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...