Hop til indhold
Bear

Så er Camre i gang igen.

Recommended Posts

14224950_10209021861357367_5787302834778044892_n.jpg?oh=4fd240183af7b5347069fc90d738cc77&oe=585623C5

Var det ikke ham der smuglede en pistol ombord på et fly? Hvis han var blevet skudt ned af politiet den gang var vi godt nok sluppet for meget vrøvl og hadefuld tale.

Men mon DF eksluderer ham fra partiet, eller "nøjes" man med en forsigtig afstandstagen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er faktisk ubegribeligt, at han ofte fremhæves som en intellektuel kapacitet. Så ser det godt nok skralt ud for de kloge veluddannede i Danmark. :D

Lad os alle istemme Hausgaards gamle sang 

Langballe, Krarup og Camre jeres navne i stene vi hamrer :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bear

Tak for delingen. Her er vi for en gangs skyld enige. Det Camre har lagt ud er jo fuldstændig ude på galskabens overdrev.

Ha' en god dag derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster

Tak for delingen, de omtalte det kort i radioen, troede helt ærligt de overdrev... Det kan jeg så læse de ikke gjorde.

Mødte manden for et par år siden, der fremstod han egentligt nærmest rar... Men jeg er selvfølgeligt også meget bleg, og relativt lovlydig :) og jeg forholder mig utroligt sjældent til politiske holdninger når jeg er på arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det stikker da helt af for den gode Camre: "Folketinget må vedtage undtagelseslove, politiet må have andre våben, lette panservogne".
Han må mene at 3. verdenskrig er brudt ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2
Citat

Mogens Camre er rablende gal og har været det i et par menneskealdre.

Interessant at han har bevæget sig fra venstrefløjen ud på den dybeste højrefløj, blot et lille skrid fra baggrunden.

Men mon ikke det er de sidste krampetrækninger fra en gammel idiot ? manden er vist omkring de 80, så han holder vel ikke længe endnu

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 11 minutter siden:

Det stikker da helt af for den gode Camre: "Folketinget må vedtage undtagelseslove, politiet må have andre våben, lette panservogne".
Han må mene at 3. verdenskrig er brudt ud.

Han er desværre ikke den eneste der fremstiller det som om at vi er midt i en krig i Danmark. Det er en retorik som flittigt bliver brugt af den såkaldte "islamkritiske" fløj, også af debattører herinde, for at retfædiggøre rabiate forslag og tiltag der egentlig hører hjemme i en totalitær stat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 52 minutter siden:

Mogens Camre er rablende gal og har været det i et par menneskealdre.

Interessant at han har bevæget sig fra venstrefløjen ud på den dybeste højrefløj, blot et lille skrid fra baggrunden.

Men mon ikke det er de sidste krampetrækninger fra en gammel idiot ? manden er vist omkring de 80, så han holder vel ikke længe endnu

Kære Nicegent2:)

---  manden er vist omkring de 80, - nå!! -  så er han måske i virkeligheden også senil  - -  så han holder vel ikke længe endnu  -  nej næppe - sidste salgsdato er overskredet for årtier siden 

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 3 timer siden:
14224950_10209021861357367_5787302834778044892_n.jpg?oh=4fd240183af7b5347069fc90d738cc77&oe=585623C5

Var det ikke ham der smuglede en pistol ombord på et fly? Hvis han var blevet skudt ned af politiet den gang var vi godt nok sluppet for meget vrøvl og hadefuld tale.

Men mon DF eksluderer ham fra partiet, eller "nøjes" man med en forsigtig afstandstagen?

her er så hvad DF kan mande sig op til af "afstandstagen":

>>Det er dog ikke partiets politik, fastslår partiets gruppeformand Peter Skaarup over for Ritzau.

- Nej, det er det ikke. Vi har en meget kontant holdning til Christiania og det, der er sket derude. Vi er nødt til at have en folketingsdebat og sætte noget på plads i forhold til at støtte politiet, siger han.

- Men vi vil ikke gøre det, som Mogens Camre skriver her.

....

Peter Skaarup kan godt forstå, hvis danske borgere er rystede efter skyderiet.

- Jeg kan godt forstå, at der kan være optændte gemytter efter det, der er sket på Christiania. Det var på ingen måde i orden, siger Peter Skaarup.

- Vi er nødt til at bevare hovedet koldt og sikre politiet de rigtige ressourcer samt flere muligheder - også på straffesiden. Men vi skal passe på ikke at gå til yderligheder.

Ifølge Peter Skaarup får opslaget ikke umiddelbart konsekvenser for Mogens Camres medlemskab i Dansk Folkeparti.<<

Camres forslag er i samme kategori som hvad de fundamentalistiske imamer sagde i "bag sløret" dokumentaren. DF ville på INGEN måde acceptere en så valen afstandstagen til den slags udtalelser fra muslimer og muslimske organisationer, men når det er egne koryfæer der står for dem, så får pipen en anden lyd.

DF vælgere, nu kan I se hvilke synspunkter i bakker op om med jeres stemmer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Beelzeb8b

Uden sammenligning, så udviklede Martin Luther også sin anti semitisme, på sine syge gamle dage, Camre derimod har altid været et nederdrægtigt menneske, ligeså grim indeni som uden på.

Mht. hashsalget og Christiania, Pusher Street, er bare et udstillingsvindue, et supermarked, her på Nørrebro sejler vi i lortet, folk står frit fremme og ryger, hopper ind i deres biler og ræser videre. Nævn mig et sted, i Danmark hash ikke er til at få fat i.

Og helt seriøst, reagerer Politiet, ikke på henvendelser, selv med fotos og optagelser.

Når Pusher Street "lukkes", skubbes salget andetsteds. Ham skvatnossen på Københavns Rådhus, har længe talt om at legaliserer lortet, gør det i en forsøgsperiode, og se om det ikke, tager glæden, fra de voldelige kriminelle  elementer, at salget bliver reguleret.

Adskillige ganske civiliserede, har gjort det, uden at forbruget er steget.

Mit meget naive håb, var at det kunne forbydes, indtil man var 21 22 år. Så hjernen er tilstrækkeligt færdigudviklet modnet, så færre, tog skade af det. Det er farligst at ryge hash fra en meget ung alder, af samme årsag.

Prøv at forbyde alkohol, og se om der ikke dukker et lukrativt marked op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Beelzeb8b skrev, for 16 minutter siden:

Uden sammenligning, så udviklede Martin Luther også sin anti semitisme, på sine syge gamle dage, Camre derimod har altid været et nederdrægtigt menneske, ligeså grim indeni som uden på.

Mht. hashsalget og Christiania, Pusher Street, er bare et udstillingsvindue, et supermarked, her på Nørrebro sejler vi i lortet, folk står frit fremme og ryger, hopper ind i deres biler og ræser videre. Nævn mig et sted, i Danmark hash ikke er til at få fat i.

Og helt seriøst, reagerer Politiet, ikke på henvendelser, selv med fotos og optagelser.

Når Pusher Street "lukkes", skubbes salget andetsteds. Ham skvatnossen på Københavns Rådhus, har længe talt om at legaliserer lortet, gør det i en forsøgsperiode, og se om det ikke, tager glæden, fra de voldelige kriminelle  elementer, at salget bliver reguleret.

Adskillige ganske civiliserede, har gjort det, uden at forbruget er steget.

Mit meget naive håb, var at det kunne forbydes, indtil man var 21 22 år. Så hjernen er tilstrækkeligt færdigudviklet modnet, så færre, tog skade af det. Det er farligst at ryge hash fra en meget ung alder, af samme årsag.

Enig, hvad hashhandel angår er problemet ikke pusherstreet, da der handles hash i noget nær hver eneste flække i Danmark. Hos os kører der biler rundt på de forskellige parkeringspladser ved supermarkederne og handler ud gennem vinduet. Jeg tror også at den eneste måde at komme det til livs på er en legalisering, med en aldersgrænse på 18 år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
Beelzeb8b skrev, 1 time siden:

Adskillige ganske civiliserede lande, har gjort det, uden at forbruget er steget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
Bear skrev, for 5 timer siden:

2f4f5b12fc1123a7587915ad3eb1f553.jpg

Messerschmidt og Camre ........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 3 timer siden:

Han er desværre ikke den eneste der fremstiller det som om at vi er midt i en krig i Danmark. Det er en retorik som flittigt bliver brugt af den såkaldte "islamkritiske" fløj, også af debattører herinde, for at retfædiggøre rabiate forslag og tiltag der egentlig hører hjemme i en totalitær stat. 

Det har du helt ret i, men jeg mener at det er at overdrive og helt ud af propertioner.
Vi har mange flygtninge, men ikke så meget at vi skal til af have undtagelseslove.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Camre underdriver vildt!.

Putin ville have elimineret Christania med indhold, for 44 år siden, i samme øjeblik idéen opstod. Ikke om en halv time, som blødsødne Camre påstår. Nu må den gamle sgu komme ind i kampen!.

KF.

PS. Ja!, det er gas..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Legalisering af hash vil helt naturligt medføre, at de misforståede unge, som ernærer sig ved handelen, vil sadle totalt om.

De vil i stigende grad flette peddigrør sammen med de gamle og helt klart se meningen med de gode intentioner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 9 minutter siden:

Legalisering af hash vil helt naturligt medføre, at de misforståede unge, som ernærer sig ved handelen, vil sadle totalt om.

De vil i stigende grad flette peddigrør sammen med de gamle og helt klart se meningen med de gode intentioner.

Misforståede unge mennesker? Tror du virkelig selv på det? Hashhandlen drives af pengestærke bagmænd, som givet vis vil kaste sig over anden form for kriminalitet, hvis hash bliver urentabelt. Ind imellem er din naivitet himmelråbende, måske burde du rykke til hovedstaden nogle måneder og finde ud af, hvordan tingerne hænger sammen uden for den 27. kartoffelrække.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 13 timer siden:

Den gamle Bagsværd tosse ønsker sig paramilitære krops som kendes fra Indonesionen feks .

Og de gode gamle dage .

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 11 timer siden:

Misforståede unge mennesker? Tror du virkelig selv på det? Hashhandlen drives af pengestærke bagmænd, som givet vis vil kaste sig over anden form for kriminalitet, hvis hash bliver urentabelt. Ind imellem er din naivitet himmelråbende, måske burde du rykke til hovedstaden nogle måneder og finde ud af, hvordan tingerne hænger sammen uden for den 27. kartoffelrække.

Jeg har længe haft en mistanke om, at du nok mentalt er lidt underfrankeret, men jeg må tilstå, at jeg havde tiltroet dig evnen til at genkende ironi og sarkasme, der er så tyk, at den bliver hængende på væggen.

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, den 3/9/2016 at 08:54:

Jeg har længe haft en mistanke om, at du nok mentalt er lidt underfrankeret, men jeg må tilstå, at jeg havde tiltroet dig evnen til at genkende ironi og sarkasme, der er så tyk, at den bliver hængende på væggen.

Problemet med din "ironi" og "sarkasme" er at du stort set kun argumenterer på den måde. Det gør det mildt sagt svært at få en fornuftig diskussion i gang med dig da du jo stort set ikke selv kommer med noget konkret man kan forholde sig til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, den 3/9/2016 at 08:54:

Iøvrigt, hvor bliver din afstandstagen til "hædersmanden" fra DF af? 

Ellers bliver vi jo nødt til at antage at du er enig med ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, den 3. september 2016 at 08:54:

Det var det med de unge mennesker, jeg opponerede imod. Jeg forstod sagtens din ironi - den er bare rettet mod de forkerte mennesker - hvilket er helt symptomatisk for dig og dit debatniveau. Speaking of frankering: Det virker ikke til helt at være slået an hos Sønderjyske landsbytosser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er sgu enig med Camre der skal mere respekt for politiet og meget strenge straffe. og derudover  jævn Christiania med jorden og frigiv hash .ryger det ikke selv men dem der nyder det må gøre hvad de vil .bruge så meget tid på at jagte noget der giver en mild rus .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...