Hop til indhold
FredeDildo

Bianca super oplevelse

Recommended Posts

zommas skrev, for 4 timer siden:

Lyder godt. Holder hun til et diskret sted?

Stedet er nogenlunde diskret hvis man parkerer et stykke længere henne ad gaden. Indgangen er afskærmet i forhold til naboerne og man behøver ikke at vente udenfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi Bianca for en kort visit. Hendes udseende svarer meget godt til billederne, hun har dog langt hår og måske lidt tykkere lår, men stadig en god bagdel. Brysterne er ungpigebryster størrelse B. Bianca er en livlig pige og knalder nærmest som om det var sidste gang i hendes liv. Jeg troede egentlig at jeg fik superfransk men hun havde monteret kondomet med munden uden at jeg opdagede det. Hun sutter ret godt og grundigt, så jeg var næsten ved at komme med det samme.

Hun satte sig op til en ridetur hvor fissen ind imellem blev gnubbet ret kraftigt imod mig, så det virkede som om hun selv ville have noget ud af det. Jeg afsluttede med en doggy hvor jeg fik lov at give den gas i hendes stramme fisse.

Alt i alt var det en god oplevelse et stykke over middel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...