Hop til indhold
aksel

AMY ESBJERG

Recommended Posts

Nu kan jeg jo se at flere spørger efter hende hvilket jeg godt kan forstå...Hun er en knap 40 årig yderst flot og høj tiltrækkende kvinde med ben i næsen og som i forhold til de fleste andre Thaikvinder her i Danmark ikke kommer fra Pattaya eller lign. steder i Thailand eller for den sags skyld har arbejdet i Sydkorea, hvor rigtige mange ældre Thaikvinder har trådt deres barnesko som ungpigeludere, men det er meget tys tys....ikke mange ægtemænd ved dette.....Men Amy, som hun nu ikke hedder i virkeligheden, er taget hjem til sydengland hvor hun bor med sin datter og familie. Hun blev lidt træt af at arbejde for godt 100 kr. i timen og bo hos Moon og aldrig komme ud af huset....men hun var også træt af den evindelige tiggen om BJ HJ og alt muligt andet. #Det var ligesom små børn som havde krampe når de vendte sig om og håbede på jeg tog deres tissemand i hånden eller munden#....Hun arbejder nu med at lave Thaimad som hun gjorde inden hun kom til Danmark........Snip snap snude....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...