Hop til indhold
Solinvictus

Hvad består en Cocktail af?

Recommended Posts

Hejsa.

Kunne nogen forklare mig hvad en cocktail består af? Eller er det forskelligt fra sted til sted?

Kan se at der er flere thaisteder, som udover de forskellige former for massage, også tilbyder cocktail.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cocktail er en mix af massage og sex. Eksakt hvad sexen består i er nok forskelligt fra sted til sted, men cocktail er typiskt først massage och siden sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 20 minutter siden:

Cocktail er en mix af massage og sex. Eksakt hvad sexen består i er nok forskelligt fra sted til sted, men cocktail er typiskt først massage och siden sjovt.

ah.. Typisk er en coctail to eller flere ydelser, altså dansk/fransk, Dansk/gensidig fransk, Dansk/græsk ect, og tiden er omkring 15-20 minutter.
Det kan self. også sikkert være "Dansk/massage".. Hvis man syntes man har tid til det, men tror faktisk ikke jeg har oplevet nogen der har bestilt det i en "cocktail"..

 

 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 3 timer siden:

ah.. Typisk er en coctail to eller flere ydelser, altså dansk/fransk, Dansk/gensidig fransk, Dansk/græsk ect, og tiden er omkring 15-20 minutter.
Det kan self. også sikkert være "Dansk/massage".. Hvis man syntes man har tid til det, men tror faktisk ikke jeg har oplevet nogen der har bestilt det i en "cocktail"..

 

 

Sådan er det typiskt ikke på thaistederne, som jo er det han spørger om. Der er det typiskt som jeg siger.

Ellers har du sikkert ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Sådan er det typiskt ikke på thaistederne, som jo er det han spørger om. Der er det typiskt som jeg siger.

Ellers har du sikkert ret.

ah ok, ja havde ikke lige set "Thai" :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...