Hop til indhold
Vildmand

LA og det's følgere

Recommended Posts

Der har været en del skriverier i andre tråde og for ikke at afspore dem mere, så kommer der lige en tråd, der viser hvad det egentlig vi har med at gøre

Et parti, der kræver lov og orden, de vil samtidig have nedskæringer og besparelser i det offentlige

Og hvad er det så for nogle mennesker, der stimler sammen omkring partiet:

En ældre sag, men sikkert meget rammende: http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-07-19-betjent-udstillet-i-video-tidligere-ungdomspolitiker-staar-bag

http://www.dr.dk/nyheder/indland/loej-om-chikane-mod-betjent-nu-erkender-tidligere-la-ungdomspolitiker

En kendt kuglestøder, der gerne viser moralen

En FP der gerne fortæller sin mening, men sikkert aldrig har prøvet at lave et stykke manuelt arbejde: http://www.avisen.dk/la-profil-faar-hug-paa-facebook-er-det-her-effektivt_391920.aspx

At mange fra partiet har kontroversielle holdninger er vel ikke ukendt: http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/30675545

Nu er det bare at tilføje, der er sikkert mange flere :-)

Redigeret af Vildmand
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

La har ramt og sat sig på et helt umarkeret område på positioneringskortet hvad angår politik. Men uanset om man kan lide dem eller ej,
så synes jeg Anders Samuelsen opfører sig som en komplet idiot. Han og hans parti, kan slet ikke finde ud af at føre deres egen politik!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Trucker skrev, for 1 minut siden:

La har ramt og sat sig på et helt umarkeret område på positioneringskortet hvad angår politik. Men uanset om man kan lide dem eller ej,
så synes jeg Anders Samuelsen opfører sig som en komplet idiot. Han og hans parti, kan slet ikke finde ud af at føre deres egen politik!

Sådanne er det vel altid med et populistisk parti

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske, er bare som om han mangler en rådgiver. Op til flere sager har han klokket i den. Og nu med et ultimatum omkring topskatten?? Hvad tænker han på?

Hvem ville han så pege på ved et evt. valg? Lars løkke igen? og hvor skulle lars løkke efterhånden bruge dem til noget. Anders og LA er bare store i munden. Er ikke LA tilhænger, men de har alle mulighederne, da hele Europa kører mod mere liberalistisk tankegang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Vildmand skrev, for 14 minutter siden:

En FP der gerne fortæller sin mening, men sikkert aldrig har prøvet at lave et stykke manuelt arbejde: http://www.avisen.dk/la-profil-faar-hug-paa-facebook-er-det-her-effektivt_391920.aspx

At mange fra partiet har kontroversielle holdninger er vel ikke ukendt: http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/30675545

Nu er det bare at tilføje, der er sikkert mange flere :-)

Mester75 skrev, for 2 minutter siden:

Glem ikke Ole Birk Olesens anklager imod kvinder... http://www.voxliberalis.dk/jeg-anklager-kvinder

Første punkt starter med: "Jeg anklager kvinder for grundlæggende at være uden moral og ære. De er fyldt med kærlighed til deres nærmeste, men moral og ære besidder de ikke." Så er stilen ligesom lagt. 

Der skal være plads til at ethvert menneske skal kunne sige undskyld, jeg blev misforstået, jeg fik udtrykt mig uklart, eller mit humør løb af med mig - dedt kan ske for mig - det kan ske for dig og det kan ske for politikere...........   men der er nu alligevel 10-20% sandhed i den oprindelige historie - det er den grimme side vi alle har lidt af som viser sig, og vi her kan se hvor personen har sin "svaghed" - som fx Ole BO, i forbindelse med Kvinder - eller JBO har det med samfundets svageste osv...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Trucker skrev, for 3 minutter siden:

Måske, er bare som om han mangler en rådgiver. Op til flere sager har han klokket i den. Og nu med et ultimatum omkring topskatten?? Hvad tænker han på?

Hvem ville han så pege på ved et evt. valg? Lars løkke igen? og hvor skulle lars løkke efterhånden bruge dem til noget. Anders og LA er bare store i munden. Er ikke LA tilhænger, men de har alle mulighederne, da hele Europa kører mod mere liberalistisk tankegang.

undskyld mig, men at Samuelsen, Kharda og Seberg i sin tid startede noget nyt - så var det grundlæggende fordi ingen af dem følte sig set i eget parti - det var levebrødspolitikere med ambitioner uden evner. og de bød det ud til "folket" al lægge deres politik.

Samuelsen havde sin del af kagen i at det gik Ny Alliance som det gik - og nu er det op til folket og til Konservative om LA skal overleve eller ej

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe, ja det kan sagtens passe. Og det er sikkert også derfor de ikke er til at tage seriøs efterhånden. Dvs. de fører ikke politik på en saglig måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
legesyg skrev, for 5 timer siden:

Sådanne er det vel altid med et populistisk parti

Populistisk parti ? Det er vel ikke mere populistisk end andre partier EL og Alternativet er da i den grad populistisk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mester75 skrev, for 6 timer siden:

Glem ikke Ole Birk Olesens anklager imod kvinder... http://www.voxliberalis.dk/jeg-anklager-kvinder

Første punkt starter med: "Jeg anklager kvinder for grundlæggende at være uden moral og ære. De er fyldt med kærlighed til deres nærmeste, men moral og ære besidder de ikke." Så er stilen ligesom lagt. 

Ole Birk Olesen er den værste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Midtj skrev, for 2 minutter siden:

Er egentlig fuldstændig enig med ham .hvis et parti lover forhøjelse af børnepenge eller tilskud til ipad vil de med det samme stige i meningsmålingerne og det vil være kvinderne der trækker dem op

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
pocketmoney skrev, for 30 minutter siden:

Populistisk parti ? Det er vel ikke mere populistisk end andre partier EL og Alternativet er da i den grad populistisk

Hvis at du læser hvad jeg skriver andetsteds, så skriver jeg faktisk netop at LA er populistisk, på linie med DF, EL og Alternativet

Så det ser ud til at vi er enige der

Del dette indlæg

Link til indlæg
legesyg skrev, for 20 minutter siden:

Hvis at du læser hvad jeg skriver andetsteds, så skriver jeg faktisk netop at LA er populistisk, på linie med DF, EL og Alternativet

Så det ser ud til at vi er enige der

Undskylder det er rigtigt vi er enige :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
pocketmoney skrev, for 18 minutter siden:

Undskylder det er rigtigt vi er enige :-)

Den havde jeg ikke set komme - men det er da rigtig dejligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
pocketmoney skrev, for 14 timer siden:

Pocket.. Lad vækst- og velfærdshaderne have deres shaming tråd i fred, så får de afløb og er til at tale med, uden de får spontane blodpropper konstant..

Kom, så fjerner vi topskatten mens de kigger væk. :P

KF. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 9 timer siden:

Pocket.. Lad vækst- og velfærdshaderne have deres shaming tråd i fred, så får de afløb og er til at tale med, uden de får spontane blodpropper konstant..

Kom, så fjerner vi topskatten mens de kigger væk. :P

KF. 

ok ærlig talt hvis væksten ikke stiger markant fra nu af .er det faktisk slut med velfærd som en cirkel der bliver mindre ..de vil prøve at vriste den sidste femøre ud af det arbejdende folk men det vil opdages at velfæren løber tør ..ved godt i røde ikke tror på det .men i troede også at opsvinget var Ved varende bare lnå penge der er masser

Midtj skrev, den 2/9/2016 at 23:46:

Er egentlig fuldstændig enig med ham .hvis et parti lover forhøjelse af børnepenge eller tilskud til ipad vil de med det samme stige i meningsmålingerne og det vil være kvinderne der trækker dem op

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtj skrev, den 1. september 2016 at 23:46:

Nogle her på EG betragter ham som økonomi ekspert....

Del dette indlæg

Link til indlæg
pocketmoney skrev, 1 time siden:

ok ærlig talt hvis væksten ikke stiger markant fra nu af .er det faktisk slut med velfærd som en cirkel der bliver mindre ..de vil prøve at vriste den sidste femøre ud af det arbejdende folk men det vil opdages at velfæren løber tør ..ved godt i røde ikke tror på det .men i troede også at opsvinget var Ved varende bare lnå penge der er masser

Det er rigtigt var "røde Anders" og "røde Thor", der mente opsvinget var vedvarende.

Så meget at vi til sidst  kunne købe hele verdenen, og at økonomerne måtte skrive lærebøgerne om.

Uhhh... De røde abekatte!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
McQueen skrev, for 40 minutter siden:

Nu må i ikke drille Ole Birk, han har 9/10 dele Downs, så han kan ikk' gøre for det, men han smiler og er glad, det er det vigtigste!

Del dette indlæg

Link til indlæg
McQueen skrev, for 5 timer siden:

Det er rigtigt var "røde Anders" og "røde Thor", der mente opsvinget var vedvarende.

Så meget at vi til sidst  kunne købe hele verdenen, og at økonomerne måtte skrive lærebøgerne om.

Uhhh... De røde abekatte!

Citat fusk, så du mener nok røde lejesvende. 

Redigeret af DETH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Beelzeb8b skrev, for 4 timer siden:

Nu må i ikke drille Ole Birk, han har 9/10 dele Downs, så han kan ikk' gøre for det, men han smiler og er glad, det er det vigtigste!

Du har hele pladen fuld, mindst :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
McQueen skrev, for 8 timer siden:

Han er måske økonomi ekspert. Men først og fremmest, er han en ussel menneske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtj skrev, for 26 minutter siden:

Men først og fremmest, er han en ussel menneske

Hvori begrunder du dette? Kender du manden personligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 minutter siden:

Hvori begrunder du dette? Kender du manden personligt?

Nu sårer du mig Onslow. Naturligvis omgås jeg ikke så usle personer. Men OBOs udtalelser angående mig og min stand giver mig kvalme.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article4533948.ece

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Taberfabrikken

OBO har aldrig lagt skjul på, at velfærdssamfundet skal nedlægges. Og han ser gerne Danmark i fremtiden bliver styret af en diktator.

https://www.information.dk/indland/2010/09/la-kandidat-hylder-liberale-diktaturer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...