Hop til indhold
Guest Thai-fan72

Katin eller Dokbor

Recommended Posts

Guest Thai-fan72

Hej gutter. 

Jeg holder utrolig meget af en gang massage med en gang svensk. Surprice! :-) 

Jeg går ikke efter thaimassage med FP for øje, når jeg besøger dem. Ikke at det ikke må udvikle sig i den retning, men så kan jeg lige så godt tage en halv time til 6-700 kr. andre steder. 

Jeg har Dokbor (hende selv) og Katin i kikkerten. Bl.a. pga. fornuftig pris på en times oliemassage. 

Hvem er jeres favorit? :-)

tf-72

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 8 timer siden:

Hej gutter. 

Jeg holder utrolig meget af en gang massage med en gang svensk. Surprice! :-) 

Jeg går ikke efter thaimassage med FP for øje, når jeg besøger dem. Ikke at det ikke må udvikle sig i den retning, men så kan jeg lige så godt tage en halv time til 6-700 kr. andre steder. 

Jeg har Dokbor (hende selv) og Katin i kikkerten. Bl.a. pga. fornuftig pris på en times oliemassage. 

Hvem er jeres favorit? :-)

tf-72

 

 

Hej Thai-fan72,

Min favorit er ligenu Dokbor og jeg har før benyttet Katin, som også giver rigtig god massage især da Rati også hjælp til. Begge steder er nu ret gode. Måske Rati er tilbage igen efter længere tids pause ?.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Tak for hjælpen begge to. :-)

Tror det bliver Dokbor, men mere om det efter et besøg ;-)

tf-72

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er til en ret ung superslank pige så tag til dokkun i Glostrup.  Yaya laver den bedste senses/tantra man kan købe for penge. Ingen fuldpakke men svensk til ug.  Med en halv time med afslutning får man meget for pengne. Jeg har dog ikke helt styr på om hun er tilbage fra ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...