Daffy 3 Skrevet 1. September, 2016 Er på vej til Randers .... Hvem af thai klinikkerne kan anbefales netop nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 1. September, 2016 Vil nok siger Anni massage på mariagervej 68 Kat er også muligt men hun er alt for svingende synes jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 1. September, 2016 Daffy skrev, for 2 timer siden: Er på vej til Randers .... Hvem af thai klinikkerne kan anbefales netop nu? Måske mest smart at flytte den hen under Efterlysning af Thaimassage? Men ellers så er der kommet en ny på Vester Kirkestræde, Sunchine Massage i øvrigt samme gade som Katten sidder på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chelsea1975 0 Skrevet 1. September, 2016 Hvordan er det nye sted og hvad tilbyder de ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2016 Massagehuset Slotsgade 18 kan anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SmartFart 14 Skrevet 2. September, 2016 Høre gerne hvor du stoppede op , da der ikke har været nogle Randers anmeldelser længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daffy 3 Skrevet 2. September, 2016 Nåede desværre kun 30 min sammen med en sød buttet pige hos Anni på Mariagervej ... dejlig massage og effektivt blowjob ... Fint sted .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 2. September, 2016 Daffy skrev, for 1 time siden: Nåede desværre kun 30 min sammen med en sød buttet pige hos Anni på Mariagervej ... dejlig massage og effektivt blowjob ... Fint sted .. Det lyder som Anni selv. Hun giver lækkert blowjob og personligt så synes jeg hun er lækker fræk og nærværende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 2. September, 2016 massagehuset er det begyndt at tilbyde lidt mere??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daffy 3 Skrevet 2. September, 2016 Buttman76 skrev, for 3 timer siden: Det lyder som Anni selv. Hun giver lækkert blowjob og personligt så synes jeg hun er lækker fræk og nærværende. Spurgte efter Anni, men hun var der ikke .. Jeg kan ikke huske pigens navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg