Hop til indhold
Domineret

Rejse til Phuket til Oktober

Recommended Posts

Hej allesammen!

Jeg er ny bruger herinde, men har fulgt med i rigtig lang tid, så jeg har endelig besluttet mig for at melde mig ind :)

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det er det rigtig forum jeg har skrevet i, men jeg undskylder på forhånd. Jeg har besluttet mig for at rejse til Phuket til Oktober. Hvis der er nogle som kan fortælle hvordan vejret, pigerne, priserne og alt andet er dernede i den måned. Jeg kan se at højsæsonen er i vinter, men kan det virkelig passe at det regner meget dernede omkring midt oktober. Tak for svar og forsat god dag til jer herinde :)

Redigeret af Domineret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domineret skrev, for 39 minutter siden:

Hej allesammen!

Jeg er ny bruger herinde, men har fulgt med i rigtig lang tid, så jeg har endelig besluttet mig for at melde mig ind :)

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det er det rigtig forum jeg har skrevet i, men jeg undskylder på forhånd. Jeg har besluttet mig for at rejse til Phuket til Oktober. Hvis der er nogle som kan fortælle hvordan vejret, pigerne, priserne og alt andet er dernede i den måned. Jeg kan se at højsæsonen er i vinter, men kan det virkelig passe at det regner meget dernede omkring midt oktober. Tak for svar og forsat god dag til jer herinde :)

byvejr verdensvejr 1151254 Phuket, Thailand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg så aldrig været i Phuket. Men fordi der nu står at der er 20 regndage i oktober, betyder det ikke nødvendigvis at det regner hele dagen. Det jeg har oplevet er at der er korte men heftige regnbyger. 20 minutter efter er alt tørt igen pga. varmen. Så du kan ikke helt sammenligne det med herhjemme. I varme lande kan det faktisk være rart med regn af og til som afkøling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Domineret skrev, for 5 minutter siden:

Nu var det mere om oplevelserne med vejret dernede i forbindelse med at tage derned i efteråret. Jeg har jo googlet det.

Jeg har været i Thailand, privat og på forretning omkring 30 gange - og når jeg kan klæde mig som jeg vil i regnsæsonnen (og jeg er privat) så sikrer jeg at telefon og penge er vandtæt pakket, og så går jeg bare i den hamrende regn når den kommer - korte hæftige byrer... de er næsten behagelige at være i - men se dig godt for hvor du går

I 10-15 cm regnvanp på gaderne, kan men overse huller og andet

Rigtig god tur - klø bare på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...