Hop til indhold
Dustman

GANGBANG i Nord den 3 oktober med to total amatør babs Jane og Betina

Recommended Posts

Hey Gutter 

Har fået mulighed for at sætte et GB op af en times varighed med to lækre tøser Jane og Betina som begge har afholdt GB en gang i Støvring(nord jyl)

Piger vil kunne bruges i en time for 2000 og de er friske på at lege med hinanden samtidig med de får noget pik. 

Det bliver nok den 3 oktober omkring middag.

Nogle der er friske :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

godt intiativ, men vil nok lige kigge på prissætningen, tror det bliver svært når alle andre steder koster det mellem 1200 og frem for 2 timer :) 1500

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er stadig lige i overkanten.

Havde du nu skrevet 2.400 for begge piger i 2 timer, havde det passet bedre.

På den her måde kan du faktisk komme til at fremstå som en der vil tjene ekstra på pigerne.

Men der mangler noget mere information.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dustman skrev, 1 time siden:

Jep men prisen er jo 1000 pr pige for en time det er da ikke galt :)

Hvis pigerne skal have 1000kr hver pr time, så er prisen vel 400kr  pr mand ved 5 deltagere! Ellers kan jeg ikke regne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Det danske sprog er en svær disciplin :)

Og som forventet Dustman er manden bag, det var ret tydelig med de reklameindslag, der kom ved de forrige arrangementer (GB).

Jeg er enig med dem der siger at kr. 2.000 er for meget for en times GB. Det er hvad begge de to piger forlanger for 30 minutter hver for sig, når du kontakter dem på Sugardaters.dk. Derfor vil jeg selv klart vælge en halv time alene med dem en af gangen.

 

Og så nej, jeg ville vælge 2x30 minutter med Betina :) mest fordi sandsynligheden for at aftalen med Jane er meget lille.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Dustman skrev, for 5 timer siden:

Hey Gutter 

Har fået mulighed for at sætte et GB op af en times varighed med to lækre tøser Jane og Betina som begge har afholdt GB en gang i Støvring(nord jyl)

Piger vil kunne bruges i en time for 2000 og de er friske på at lege med hinanden samtidig med de får noget pik. 

Det bliver nok den 3 oktober omkring middag.

Nogle der er friske :) 

Hvor kommer "total amatør" udtrykket ind i billedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

At det ikke er noget de lever af :) - Hvad de laver på SD kan jeg ikke forholde mig til :)

Igen jeg tager bare jeres tilbage meldinger til efterretning og sender info videre til tøserne :) De bestemmer jo sådan set om de syntes de vil til den pris og den tid....

Jeg har også fremlagt for dem hvad jeg (udfra input på dette medie) mente var realistisk :) - igen de bestemmer :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Det er suverænt er pigerne der bestemmer hvad de vil have - og så er det jo op til fyrene om de vil betale det, men jeg gætter da også på at det ikke bliver overrendt ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 16 timer siden:

Hvor kommer "total amatør" udtrykket ind i billedet?

Det står i overskriften på tråden

Redigeret af Ferdinand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ferdinand : 

korrekt og det er jo pigernes problem i sidste ende at arrangementet ikke bliver overrendt :) for det er jo lidt udbud og efterspørgsel der bestemmer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...