Hop til indhold
Citroen mand

FKK Babylon vs FKK Atmos

Recommended Posts

Kære venner.

Jeg havde fornøjelsen før sommer ferien at besøge 2 klubber i Hamborg, jeg var den første dag på Babylon, hvilket jeg ikke havde de største forventninger til, men de er absolut det pæneste sted af de 2, men jeg skal da love for at man kan komme af med penge til pigerne der, alt koster ekstra, samtidig med at kvaliteten ikke er helt i top på pigerne. jeg kan desværre ikke huske priserne. Jeg var på Babylon tirsdag, hvor det burde være undertøjs dag, det bar det nu ikke meget præg af, dagen efter hvor jeg var på Atmos, skulle det så være under tøjs dag der, men det var nu heller ikke noget man bemærkede, jeg er til kvinder i flot lingeri, så det var noget af en skuffelse begge steder.

Dagen efter var jeg på Atmos, der er meget slidt, og jeg syntes virkelig at de trænger til at få det renoveret, der står meget højt ukrudt uden for, og inden for er der også mange steder, som virkeligt trænger til en kærlig hånd. men så er der jo heldigvis pigerne, som på Atmos ikke trænger til renovering,de er generelt utroligt lækre, og så oplever jeg dem som meget flirtende på den gode måde, så det er helt sikkert at jeg vender tilbage til Atmos igen.

Redigeret af Citroen mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 17 minutter siden:

Dagen efter var jeg på Babylon,

Du mener Atmos eller var du igen på Babylon?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...