Hop til indhold
Candy68

Den 2' episode af 'Virgin GB'

Recommended Posts

Hej Drenge, Kom...tag mig

Har planlagt GangBang  i Kbh. Tirsdag D. 20 September kl 16

Kom til mit andet GB, jeg er så liderlig efter at blive brugt godt/ gennem kneppet. Jeg er yderst erfaren og kompetent, og skal bruges fuldt ud ... jeg elsker pik i alle huller.

Min kæreste vil være der under forløbet og deltage på lige fod.

Vi har allerede flere deltagere fra sidste GB men mangler en 5-6 mænd så det blir et rigtigt godt GB hvor jeg får den ultimative tur.(Jeg skal bruges fuldt ud drenge)

 Tilladt er:

Anal.

Vaginalt dobbel penetration.

Deepthrout.

Light slapping.

Strangel.

Fiksering.

 GB forløb:

GB vil foregå centralt i KBH. Vi mødes på lokationen hvor der vil være rene og ordentlige forhold og med bad!!  (Alle er nyvasket eller tager en tur i badet). 

Alle kan besigtige tøsen der ligger blind-folded på sengen til skue og berøring.

 Tøsen slikker og deep-throater på skift.

Tøsen tages herefter i doggy mens hals knep fortsætter, hun skal bruges hele tiden og grundigt!!!

Tøsen ligger røv til anal sex i en doggy gerne med fyr under så hun får pik I alle huller på en gang.

Afslutter med tøsen knælende på gulvet, der sultent tager imod fra Master(Kæreste) mens resten ser hende lege med sperm og sluge alt må der sprøjtes på krop.

Alt sex er med gummi, med det menes ALT også oralsex!!!

GB MUST's : 100% renlighed, diskretion, sygdomsfri.

Varighed Ca. 1,5 timer afhængigt af antal mænd og Tøsen ;)

 Pris1500,-

Der betales 500 kr hvis der ønskes garanteret booking, send request på PM

image.jpegimage.jpegimage.jpeg

Master( Kæreste) og Tøs

Redigeret af Candy68

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Vi har after manges ønske lagt datoen ud tidligt og interessen er stor!!

Vi ønsker at der er min. 8 max 10 deltager så det virkeligt blir GB!!

Dem der ønsker en garanteret booking bør indbetale depositum.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle,

Da vi ønsker seriøse deltagere og ville sikre deltage satte vi pris og despositum højt...!!

Flere indikere for højt!!!! Men ikkke dem der har deltget før....

Nu sænkes det så vi kan få nogle flere garanterede deltagere !!

1200og 200 despositum !!!!

Der kneppes 1.5-2 timer igen!! Tøsen tager alt dybt hårdt og længe .. 

Redigeret af Candy68

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom så drenge. Her har i chancen for en oplevelse ud over det sædvanlige. Jeg var med sidste gang og det var virkelig et fantastisk event med en kvinde der virkelig nød at blive taget i et gangbang. 

I vil fortryde i missede chancen. Her er muligheden for virkelig at prøve noget ud over det sædvanlige! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drenge,

Vi er nød til at løfte prisen tilbage på de 1500 depositum 300...

Vi har kun 3 tilmeldinger der har betalt depositum!! De har alle accepteret de 1500 ;);) (Det er alle pengene værd Tøsen tager og giver som du sjældent ser det og mærker)

Dermed er det kun lige at vores udgifter er dækket.... kom nu drenge Tøsen har fortjænt at få lommepenge med hjem....!!!

nb

Der er yderligere er par stykker der vil deltage ... meeen lad os nu se .... frafald er jo ofte stort 

Redigeret af Candy68

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...