Hop til indhold
TheVoice

Censur - At føle sig lidt til grin

Recommended Posts

Jeg kan undre mig over, at man bare fjerner et tråd, uden nogen former for oplysning eller lignede. Personligt føler jeg mig squ lidt til grin, når man kommentere på en tråd, der har været åben over længere tid, og så er den pludselig væk

Ja, der kan sikkert være forskellige holdninger til om manden der var havnet i et følelsesmæssigt "fængsel" om han udstillede hans livs kærlighed, om han udstillede de mange mænd kvinden har søgt "kærlighed" hos eller om han måske gik lidt for tæt på trods af at han i udgangspunkt har skrevet annonymt. 

Nu er det jo ikke fordi EG vælter sig i tråde, så en pragmatisk løsning kunne da være en godkendelseprocedure, der åbner mulighed for at fjerne eventuelle oplysninger/omskrive åbningsindlæg således at hoved essensen bibeholdes. Og hvis det kræver lidt ressourcer, kan man jo bare smide arbejdet ved omformulering i hoved på trådopretter eller dem der måtte ønske at tråden skal leve videre.

Nu har vi selvfølgelig forskellige emner vi finder interessante, og jeg synes faktisk XX lange beretning indeholdt mange spændende aspekter.  

Ok, så fik jeg da luft, og andre sikkert et billigt grin e.lign. :)

Forsat god aften til alle uanset forskellige holdninger 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor føler du dig til grin?
Jeg syntes det er fint gjort af EG at de respektere trådstarters ønsker (det er ikke altid det sker)

Tror vi skal undgå at diskutere en tråd der er fjernet ;) Så jeg fokusere i stedet på dit godkendelsesprocedure forslag, hvoran tænker du at det skulle fungere?
Som det er nu, har vi jo 30 minutter (mener jeg?) til at redigere i indlæg, efter de er blevet postet.

EDIT: og så skal denne tråd måske flyttes til "feedback om EroGuide"? :)

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Ida sunshine

Jeg har fuld forståelse for at tråden slettes hvis det er trådopretters ønske, det kan man jo så bare oplyse. Fjernelsen kunne jo også skyldes, andres ønske. Ja, selvfølgelig skal man da tage ønsket alvorligt og ikke forsætte at debattere indholdet. 

Det kunne vel fungere på forskellige måder

1) alle trådoplæg skal godkendes før de offentliggøres

2) Alle tråd oplæg vises som nu, men gøres usynlige hvis man anmelder tråden. Herefter kan man så vælge at åbne tråden igen, efter oprydning/omformuleringer

Ja, og iøvrigt undskyld, den blev vist oprettet i forkert forum

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
TheVoice skrev, for 26 minutter siden:

@Ida sunshine

Jeg har fuld forståelse for at tråden slettes hvis det er trådopretters ønske, det kan man jo så bare oplyse. Fjernelsen kunne jo også skyldes, andres ønske. Ja, selvfølgelig skal man da tage ønsket alvorligt og ikke forsætte at debattere indholdet. 

Det kunne vel fungere på forskellige måder

1) alle trådoplæg skal godkendes før de offentliggøres

2) Alle tråd oplæg vises som nu, men gøres usynlige hvis man anmelder tråden. Herefter kan man så vælge at åbne tråden igen, efter oprydning/omformuleringer

Ja, og iøvrigt undskyld, den blev vist oprettet i forkert forum

 

Jeg kan godt se tankerne bag dine forslag, men der er problemer med begge. 

1. Det ville give meget arbejde for admins, hvis de skulle godkende når en tråd offentliggøres.

2.Hvis alle tråde som bliver anmeldt bliver gjort usynlige automatisk, ville det være for nemt for trolls at smadre dette forum. 

De kunne i stedet have lavet en post vedrørende at de havde slettet den pågældende tråd efter trådstarters ønske, eller hvad grunden nu måtte være. Det ville fjerne de spekulationer,  som det at en tråd bare forsvinder kan give. 

Jeg skrev selv i den pågældende tråd, jeg har det ok med at den blev slettet. Håber bare at trådstarter fik læst alle de konservative svar han fik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Hvor blev Tommas så ærlige tråd om kæresten D af den var der i gård !! og mine indlæg fra min side kan jeg heller ikke spore ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 10 timer siden:

Tråden blev fjernet af flere årsager. Den vigtigste er at der var så mange direkte oplysninger om enkeltpersoner

Tak for svaret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...