Hop til indhold
sirius

skal vi dele en slavetøs?

Recommended Posts

Hvis du er en voksen og seriøs mand, der tænder på at dominere og ydmyge en attraktiv kvinde, der er 46-48 år, så send mig en mail.

Jeg er selv en voksen mand og har jævnligt set hende i flere år. Jeg har lyst til, at vi er to om hende, og hun er helt indforstået. Du og jeg deler udgiften til en fræk time sammen med hende, men forudsætningen er, at du og jeg først mødes og ser hinanden an, så der ikke er noget lusk. Jeg har annonceret før, men der er ikke rigtig kommet noget ud af det, nok fordi jeg er meget omhyggelig med at finde den rette kompagnon til legen.

Hun er med på alt, hvad der ikke gør ondt. Hun vil gerne bindes og ydmyges, og alle hendes huller er til rådighed. Hvis du er interesseret, så send mig en mail. Så snakker vi videre derudfra og mødes, før vi er sammen om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glemte at tilføje, om du evt. har et sted, hvor det kan foregå, så du og jeg ikke skal have ekstra udgifter til det. Hun bor i København

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...