Hop til indhold
1001nat

Struer bliver en stjerne fattigere

Recommended Posts

Jeg nåede heldigvis for tredje gang at besøge den fantastiske mørke glædespige i Struer (nej ikke Celina - selvom hun bestemt også er skøøøn),

Desværre rejser denne stjerne i dag til København. Jeg fik sagt farvel til denne skønhed i går. Da hun ikke er tilgængelig i Struer længere, kan det ikke hjælpe at indsætte et gammelt link, men hun hedder vist noget med Marie. Jeg havde taget et par flasker god rødvin med til denne fantastiske kvinde, og det blev i den grad kvitteret for. Hun har en sofistikeret måde at pille tøjet af en, og inden man (næsten) opdager det, er banditten lagt "på plads" - også dette gør hun til perfektion.

Hvor vil jeg savne hendes humør, hendes fantastiske krop, hendes nærvær, hendes ihærdige service og og og......

Jeg vil holde et minuts stilhed over det kæmpe savn i dag ved middagstid!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
1001nat skrev, for 13 timer siden:

Jeg nåede heldigvis for tredje gang at besøge den fantastiske mørke glædespige i Struer (nej ikke Celina - selvom hun bestemt også er skøøøn),

Desværre rejser denne stjerne i dag til København. Jeg fik sagt farvel til denne skønhed i går. Da hun ikke er tilgængelig i Struer længere, kan det ikke hjælpe at indsætte et gammelt link, men hun hedder vist noget med Marie. Jeg havde taget et par flasker god rødvin med til denne fantastiske kvinde, og det blev i den grad kvitteret for. Hun har en sofistikeret måde at pille tøjet af en, og inden man (næsten) opdager det, er banditten lagt "på plads" - også dette gør hun til perfektion.

Hvor vil jeg savne hendes humør, hendes fantastiske krop, hendes nærvær, hendes ihærdige service og og og......

Jeg vil holde et minuts stilhed over det kæmpe savn i dag ved middagstid!!!!

Ja du har helt ret hun er fantastisk og bliver et stort savn i det vestjyske, men dit indlæg er ikke helt smart, da du skriver en mørk pige der flytter fra Struer til københavn. Jeg kender pigen og ved hun har familie og venner i danmark og gerne vil værre anonym, og hvis man ser dit indlæg og kender pigen privat kan man jo hurtig regne ud hvem pigen er da struer er en lille by.

så jeg syntes indlæget skal fjernes med respekt for marie

mvh skovmanden

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skovmand60 skrev, for 6 timer siden:

Ja du har helt ret hun er fantastisk og bliver et stort savn i det vestjyske, men dit indlæg er ikke helt smart, da du skriver en mørk pige der flytter fra Struer til københavn. Jeg kender pigen og ved hun har familie og venner i danmark og gerne vil værre anonym, og hvis man ser dit indlæg og kender pigen privat kan man jo hurtig regne ud hvem pigen er da struer er en lille by.

så jeg syntes indlæget skal fjernes med respekt for marie

mvh skovmanden

 

 

 

Håber navnet (Marie) er det hun bruger når hun arbejder :o:o ellers er du jo ikke meget bedre end 1001nat 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 5 timer siden:

Håber navnet (Marie) er det hun bruger når hun arbejder :o:o ellers er du jo ikke meget bedre end 1001nat 

måske, måske ikke skal vi ikke lade den hænge der;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når den lækre kvinde annoncerede på en af de tilgængelige/(offentlige) sider - og hun angav hendes mail-adresse som Marie......., så kan jeg ikke se, at jeg har overskredet nogen grænser - uanset hvor lille Struer er. (Der findes altså også glædespiger i meget mindre byer...)

Mit indlæg var ment i den bedste mening ad hensyn til den fabelagtige kvinde - og der blev hverken annonceret med eller snakket om nødvendige diskretioner.

Ha' en dejlig weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...