Hop til indhold
Fløjtespillere

Sikke en skønhed wow

Recommended Posts

Kære brødre :-) 

Ved snart ikke hvilket ben jeg skal stå på. De to eller det i midten. Skal vidst ud og lede efter tomme flasker fordi at denne skønhed kommer til Vejle lige om lidt, og hende vil jeg sgu gerne opleve.

sikke en flot pige, og skal love for at hun er med på at lege. 

Ps. Nogle der har nogle tomme flasker jeg må få :-) 

https://annoncelight.dk/showad/214161

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Held og lykke med flaskeindsamlingen. Inden du begynder at samle flasker og sælge Hus Forbi, så bør du google de tre fotos for at sikre dig, at de ikke er hentet fra nettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bakkely skrev, den 8/31/2016 at 15:19:

Jeg ved med sikkerhed at de fotos er rigtige og hun er ægte " uden dog jeg vil komme ind på hvorfor jeg ved det " :shock::-D

De er IKKE fake ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slamberten skrev, 1 time siden:

Sikkert ikke. Men en GP der tager den i alle huller til et GB uden gummi, har jeg ikke lyst til at besøge...bakteriebombe :-)

Den skal åbenbart op at vende hver eneste gang - kunne du ikke flytte den debat over i en af de oceaner af tråde der allerede er igang om emnet i stedt for at ødelægge denne her tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, 1 time siden:

Den skal åbenbart op at vende hver eneste gang - kunne du ikke flytte den debat over i en af de oceaner af tråde der allerede er igang om emnet i stedt for at ødelægge denne her tråd

Enig, der burde være en Admin/Mod på banen ! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej på er. Som en erfaren sexparty och gangbang fan ser jag ett problem med gangbangs och sexpartyn uden kondom. Men detta är ett topic för en annan moraltråd och inte i denna tråd. Det är upp till var pige hur hon vill ha det. Så jag tycker också att denna diskussion bör tas i annan tråd. Let piger decide how they want their events. This event seems exciting to me. Now I cannot attend this day but hope for a version 2. Enjoy everyone!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Slamberten skrev, den 2. september 2016 at 15:47:

Ferd...nej - den er en kommentar til denne tråd. God weekend.

Synes også det virker til at være en specifik kommentar til tråden på lige fod med "man deltager fordi hun er lækker" eller "fedt GB - ser godt ud" osv. 

Det er sgu da helt naturligt at skrive hvorfor man ikke kommer

det er jo vigtigt feedback til pigen så kan hun jo tage det med i betragtningerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 9 timer siden:

Synes også det virker til at være en specifik kommentar til tråden på lige fod med "man deltager fordi hun er lækker" eller "fedt GB - ser godt ud" osv. 

Det er sgu da helt naturligt at skrive hvorfor man ikke kommer

det er jo vigtigt feedback til pigen så kan hun jo tage det med i betragtningerne.

Der er tale om en principiel holdning, og som jeg skriver, så er der i forvejen et utal af tråde hvor det bliver debateret.

Her er jo bare tale om en moraliserende hetz

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv. Har fundet de sidste spareskillinger og har meldt mig til. Fik et pænt svar tilbage om at listen var fuld for nu, men at jeg ville komme på venteliste, hvis der kom et afbud. Men " Grace" sagde også at ventelisten var ret så stor efterhånden. 

Må, men der er også et i Århus om torsdagen med en 23 årig. Ser også lovende ud :-)  Dejlig f.... Og bryster og hun lyder fræk 

man kan så håbe at " Grace" måske kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, for 9 timer siden:

Æv. Har fundet de sidste spareskillinger og har meldt mig til. Fik et pænt svar tilbage om at listen var fuld for nu, men at jeg ville komme på venteliste, hvis der kom et afbud. Men " Grace" sagde også at ventelisten var ret så stor efterhånden. 

Må, men der er også et i Århus om torsdagen med en 23 årig. Ser også lovende ud :-)  Dejlig f.... Og bryster og hun lyder fræk 

man kan så håbe at " Grace" måske kommer igen.

Næste gang, så meld dig til inden du begynder at samle flasker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Ferdinand skrev, for 4 timer siden:

Næste gang, så meld dig til inden du begynder at samle flasker

Det er jo også en udtalelse der ikke har noget med dette gang bang at gøre 

jeg synes dog der skal være plads til den alligevel ligesom der skal være plads til slamberten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Ferdinand skrev, for 15 timer siden:

Der er tale om en principiel holdning, og som jeg skriver, så er der i forvejen et utal af tråde hvor det bliver debateret.

Her er jo bare tale om en moraliserende hetz

 

 

Nej det er ikke - det er årsagen til han ikke tager med til dette GB 

havde det være sat op anderledes var han måske taget afsted - altså en specifik kommentar et konkret arrengement :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Ferdinand skrev, for 3 timer siden:

ok - Anders - og nu er det så at jeg ikke gider ødelægge denne tråd mere - den er allered rigeligt af sporet

Perfekt - så lad være med at gøre dig til dommer over andres kommentar fremover - så kan vi også lade dine stå uberørt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slamberten skrev, den 2016-09-02 at 13:14:

Sikkert ikke. Men en GP der tager den i alle huller til et GB uden gummi, har jeg ikke lyst til at besøge...bakteriebombe :-)

Man kan välja att använda kondom hela vägen så slipper man bakteriehärdar. Det är ju upp till varje deltagare att bedömma riskerna. Jag har också mina betänkligheter kring detta men det är inget jag trycker ner i halsen på någon så fort jag ser ett sådant här inlägg. Jag tror och hoppas att vi alla är vuxna människor och det räcker med en mamma som tror att man fortfarande är 12 år :) 

Loppan 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg deltog i dette gb. sammen med en masse andre mænd. og det var en dejlig pige som jeg fik indtrykket af at hun nøde dette. jeg deltog i starten og hun var max tænt og oplevede et godt arregement som levede op til det der var blevet stillet i udsigt. tak til peter og til de af de andre deltagere jeg fik hilst på. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...